ملاقات مردمی مدیر منطقه 6 شهرداری اسلامشهر
شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ۶۰۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ملاقات مردمی مدیر منطقه 6 شهرداری اسلامشهر

ملاقات مردمی مدیر منطقه 6 شهرداری اسلامشهر

روز چهارشنبه دوم بهمن98جلسه ملاقات مردمی مدیر منطقه شش اسلامشهر وشهروندان ساکن منطقه در سالن جلسات ساختمان منطقه شش برگزار گردید.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در راستای حل مشکلات شهروندان و برقراری ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و مدیریت شهری، دیدار مردمی منطقه 6 با شهروندان ساکن در شهرک امام خمینی در سالن جلسات با حضور معاونین و مسئول بازرسی منطقه انجام شد.

در این ملاقات احمدی مدیر منطقه 6در یک نشست صمیمی با مراجعین به بحث وتبادل نظر پرداخت و از نزدیک و بصورت چهره به چهره به سوالات این عزیزان پاسخ داد.

شایان ذکر است در این ملاقات علاوه بر مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان در حوزه های مختلفی همچون سرانه های ورزشی، آموزشی، فرهنگی و همچنین حمل ونقل شهری و سایر مشکلات پیش روی ساکنین شهرک امام خمینی(ره) و شهرک امام حسین(ع) پیشنهاد عضویت افتخاری همیار شهردار از سوی مدیر منطقه ارائه گردید که با استقبال خوب حاضرین در ملاقات مردمی روبرو شد و مقرر گردید تا شهروندان بعنوان همیار شهردار نظرات خود را درقالب طرحهای عمرانی ،خدماتی ،فرهنگی وسایر طرحهای مورد قبول ومثمر ، برای همکاری لازم به شهرداری ارائه دهند.

آدرس کوتاه شده: