در نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر عنوان شد:
یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۰۷ ۱۶۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
در نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر عنوان شد:

در نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر عنوان شد:

برگزاری جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر اتفاق کوچکی نیست

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ؛ نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در شهرستان اسلامشهر با حضور مسئولین برگزاری جشنواره و حضور اصحاب رسانه امروز روز پنجشنبه دهم بهمن در ساختمان شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

فرج اللهی مدیر ارتباطات شهرداری و مسئول کمیته اطلاع رسانی در قسمت ابتدایی این نشست با تشکر از اصحاب رسانه به ارائه توضیحاتی درباره شیوه برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر پرداخت و اعضای کمیته برگزاری این جشنواره در شهرستان اسلامشهر را به رسانه‌ها معرفی کرد.

????میثم مرادی رئیس اداره ارشاد اسلامشهر ضمن تشکر از مسئولان فرهنگی اسلامشهر بابت برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در این شهرستان، بیان کرد: حقیقتا بدون تعارف و اغراق عرض می‌کنم که برگزاری جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر اتفاق کوچکی نیست.

????رضا عظیمی رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر بیان کرد: 54 سالن سینما در مراکز استان میزبان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هستند که به شکل محدودتری جشنواره فیلم فجر را پوشش می‌دهند، مثلا در کلان‌شهرها برخی شهرستان‌ها با 10 و برخی دیگر با 20‌ فیلم جشنواره فجر را پوشش می‌دهند و یا با چند روز تاخیر نمایش فیلم‌ها را شروع می‌کنند، اما در اسلامشهر از روز اول جشنواره فیلم فجر در تهران، نمایش فیلم‌ها آغاز می‌شود و تمام فیلم‌های راه یافته به جشنواره فجر اکران داده می‌شوند

????صیدی دبیر ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر هم به صحبت‌هایی درباره چگونگی همکاری اصحاب رسانه در این رویداد مهم فرهنگی شهرمان اشاره کرد و توضیحاتی نیز درباره اهمیت برگزاری جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر ارائه‌ داد.

????سید یوسف موسوی مسئول کمیته برنامه ریزی نیز در این نشست بیان کرد: مقام معظم رهبری یک فرمایشی دارند، آن هم اینکه آنچه که مهم است گسترش کمی و کیفی فرهنگ است. جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر متعلق به شخص، فرد، نهاد یا ارگانی نیست، یک بهانه‌ای است که شهرستان اسلامشهر بتواند امورات و‌ اهداف فرهنگی خود را دنبال کند.

????مسعود نادمی مدیر سینما و مسئول کمیته امور اجرائی درباره نحوه برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر، بیان کرد: ‌ نمایش فیلم‌ها به شیوه kDM خواهم بود و باید در زمان معین شده فیلم را اکران کنیم و در زمان خاتمه هم نمایش آن اثر را به پایان برسانیم.

????وی افزود: حضور هنرمندان برجسته در سینما فجر اتفاق خوب و مبارکی است، اما در قسمت های حاشیه‌ای جشنواره می‌توانیم از سازندگان و بازیگران آثار سینمایی استفاده کنیم، لذا موضوع نمایش باید راس ساعت مقرر شده، برگزار شود.

????مدیر سینما فجر با اعلام اینکه سانس های نمایش فیلم فجر اسلامشهر به ترتیب 16:30 ، 19:00 و 21:30 است به صحبت های خود در این نشست خاتمه داد.

????گفتنی است که نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در شهرداری اسلامشهر با گلایه‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه پیرامون تاخیر در برگزاری این نشست خبری و نحوه حضور و پوشش رسانه‌ها در سینما فجر اسلامشهر مواجه بود که در این باره سلمان فرج اللهی مدیر ارتباطات شهرداری و مسئول کمیته اطلاع رسانی، رضا عظیمی مسئول کمیته پشتیبانی توضیحاتی را ارائه دادند.

#کمیته_اطلاع_رسانی_جشنواره_فیلم_فجر_در_اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: