آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر
یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۱۰ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر

آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر

جشنواره سی و وهشتم تا ساعاتی دیگر با اکران فیلم کیمیایی و حاتمی کیا همچنین حضور کارگردان و بازیگران فیلم سینمایی «شنای پروانه» در سینما فجر اسلامشهر رسما ًفعالیت خود راشروع می کند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهردای اسلامشهر ؛ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درحالی شروع می شود که علاقمندان به هنر هفتم در شهرستان اسلامشهر از روزها قبل بلیط فیلمها را تهیه کرده وبی صبرانه در انتظار اکران این فیلمها هستند

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از چند ساعت دیگر در سینما فجر اسلامشهر آغاز می‌شود و در چند پاراگراف به بررسی نمایش آثار سینمایی امروز در تنها سینمای اسلامشهر خواهیم پرداخت.

#خون_شد

➕فیلم سینمایی «خون شد» ساخته مسعود کیمیایی با نقش آفرینی سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد، سیامک صفری، اکبر معززی از ساعت 16:30 در سینما فجر اسلامشهر به روی پرده خواهد رفت.

➕برخی رسانه‌ها از شباهت داستان «خون شد» به فیلم سینمایی «قیصر» خبر دادند، خبری که توسط کیمیایی قویا رد شده است.

#شنای_پروانه

➕محمد کارت مستندساز درجه یکی در میان رسانه‌های سینمایی شناخته می‌شود، وی با سرمایه گذاری محمد صادق رنجکشان موفق شده اولین اثر بلند سینمایی خود را با عنوان «شنای پروانه» بسازد.

➕جواد عزتی، طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، مه‌لقا باقری و... بازیگران فیلم سینمایی «شنای پروانه» هستند که همگی از جذابیت داستان این فیلم سخن به میان آوردند.

➕همانطور که شب گذشته توسط کمیته اطلاع رسانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر خبر داده شد، کارگردان و بازیگران این اثر سینمایی مهمان‌های اولین روز جشنواره فجر در سینما فجر اسلامشهر هستند. این فیلم راس ساعت 19:00 نمایش داده خواهد شد.

#خروج

➕ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان مطرح سینمای ایران با فیلم سینمایی «خروج» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. فیلم های حاتمی کیا همواره دیدنی و قابل نقد و تحلیل بوده است.

➕فیلم سینمایی «خروج» اولین همکاری فرامرز قریبیان و ابراهیم حاتمی کیا در سینمای ایران است.

➕داستان فیلم سینمایی #خروج را خبرنگاران و منتقدان سینما خوب می‌دانند و به عبارتی قصه این فیلم در رسانه‌ها لو رفته است، ولی علیرغم این موضوع، دیدن ثانیه به ثانیه این فیلم به شدت به شهروندان اسلامشهری توصیه می‌شود. تازه‌ترین اثر سینمایی حاتمی‌کیا در سانس 21:30 از سالن اصلی سینما فجر نمایش داده می‌شود.

#کمیته_اطلاع_رسانی_جشنواره_فیلم_فجر_در_اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: