هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دارالقرآن شهرداری اسلامشهربرگزار شد.
یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۱۳ ۱۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دارالقرآن شهرداری اسلامشهربرگزار شد.

هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دارالقرآن شهرداری اسلامشهربرگزار شد.

هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، صبح روز جمعه ، 11 بهمن ماه با شرکت 475 داوطلب، در 15 رشته قرآنی، با موفقیت هر چه تمام تر برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ؛ در راستای ترویج فرهنگ ومعارف قرآنی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دارالقرآن شهرداری اسلامشهربرگزار شد.

این آزمون در حالی برگزار شد که جوانترین شرکت کننده در بخش حفظ کل، زهرا فاجر با 11 سال سن و مسن ترین شرکت کننده در بخش حفظ 20 جزء قرآن کریم، فاطمه عبدی می باشد.

این دوره از آزمون سراسری قرآن کریم در 4 بخش و 15 رشته قرآنی؛ بخش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در 2 رشته، بخش معارف اهل بیت علیهم السلام در 2 رشته، بخش حفظ قرآن کریم در 9 رشته و بخش آموزش های الکترونیک نیز در 2 رشته برگزار شد.

همچنین این آزمون در 2 بخش کتبی و شفاهی که آزمون شفاهی ویژه گروه های سنی زیر 10 سال و آزمون کتبی نیز مختص گروه های سنی بالای 10 سال برگزار شد.

دارالقرآن شهرداری اسلامشهر نیز با شرکت 526 داوطلب توانست اولین رتبه در کل شهرستان های استان تهران و دومین رتبه پس از موسسه جامعه القرآن در تهران را از آن خود کند.

لازم به ذکر است در حین برگزاری این دوره از مسابقات، حجت الاسلام و المسلمین محمد نوروزی، امام جمعه شهرستان اسلامشهر و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین ارشد شهرستان از نحوه برگزاری این مسابقات بازدید کردند.

آدرس کوتاه شده: