یونس غفاری در دیدار از خانواده های شهداء : ما درمقابل شهدا شرمنده ایم
سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ۱۹۷۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
یونس غفاری در دیدار از خانواده های شهداء : ما درمقابل شهدا شرمنده ایم

یونس غفاری در دیدار از خانواده های شهداء : ما درمقابل شهدا شرمنده ایم

یونس غفاری مدیر منطقه یک شهرداری اسلامشهر بهمراه معاونین ومسئولین منطقه ،روز دوشنبه 14 بهمن از خانواده های شهیدان طاهر اسدی و عیسی حق وردی دیدار کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ؛ در راستای زنده نگهداشتن یاد وخاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس وبا هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدای ایران اسلامی همچنین به پاس صبر واستقامت وصف ناپذیر خانوادهای شهدای این مرز وبوم در در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ، یونس غفاری مدیر منطقه یک شهرداری اسلامشهر بهمراه معاونین ومسئولین منطقه از خانواده های شهیدان طاهر اسدی و عیسی حق وردی دیدار کردند.

در این دیدار که از دو خانواده شهید دفاع مقدس (شهید طاهر اسدی و شهید عیسی حق وردی ) وبا حضور مدیر ،معاونین ومسولین واحد های منطقه انجام شد. ضمن سرکشی به این خانواده ها و دلجویی از آنان با اهداء لوح سپاس و هدایای از این خانواده ها تقدیر وتجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است درخلال این بازدید مدیر منطقه یک ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر ،از صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا و پایداریشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر نموده وابراز داشتند : کاری راکه شهداء انجام داده اند برای همیشه در یاد وخاطره همگان خواهد بود وما درمقابل شهداء وظایفی داریم که باید در راستای راه شهیدان و سایه مقام عظمای ولایت و در ذل توجهات حضرت ولیعصر به وظایف خود بطور اکمل عمل نمائیم ودریک جمله باید بگویم که ما درمقابل شهدا شرمنده ایم وامیدوارم بتوانیم با تلاش درسنگر خدمت رسانی رضایت خلق که همانا رضایت پروردگار است را کسب کنیم .

آدرس کوتاه شده: