نشست مطبوعاتی رئیس ، واعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد .
پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۳۹ ۶۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
نشست مطبوعاتی رئیس ، واعضای شورای اسلامی شهر  برگزار شد .

نشست مطبوعاتی رئیس ، واعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد .

روز چهارشنبه 16 بهمن نشست خبری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهراسلامشهر با اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اسلامشهر برگزار شد.

???? به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ؛ درابتدای این نشست مصطفی سالاریان رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از خبرنگاران حاضر درمراسم تقدیر وتشکر کرد و گفت: وجود خبرنگاران در عرصه های مختلف ، باعث دقت نظر دربین اعضای شورای شهر و حس روشنگری در بین مردم می شود.

سالاریان در این نشست به مساعدت ویاری مسئولین شهرستان اسلامشهر اشاره کرد وگفت: در تمامی مراحل کار از ابتدای شروع بکار شورای پنجم تمامی مسئولین شهرستان با تمام توان خود در کنارخادمین خود در پارلمان شهری بوده وهستند واین باعث رشد وشکوفایی در سطوح مختلف کار در پروژه های عمرانی ،خدماتی ،فرهنگی و دیگر عرصه ها شده است .

وی افزودخبرنگاران در تمامی عرصه ها کمک حال مسئولین بوده وهستند همانطوریکه دربحث حریم شهر از تمام توان وظرفیت خبرنگاران اسلامشهر بهره گرفتیم والحمدالله نتیجه خوبی را شاهد بودیم .

سخنگوی شورا در ادامه افزود :اصحاب رسانه دقت نظر داشته باشند اگر درمواردی مشکل یا کوتاهی پیش امده بود ابتدای امر مارا در جریان کار قرار دهند واگر کاری انجام نشد اطلاع رسانی کنید.

سالاریان درادامه صحبتهای خود به موضوع مترو اسلامشهر اشاره کرد و گفت : ما در همه حال از حقوق شهروندان مقتدرانه دفاع کرده وخواهیم کردو طی جلسه ای که با حضور استاندار ، رئیس شورای شهر ، ومدیر عامل متروی تهران داشتیم تمام توان خود را بکار گرفتیم تا موضوع تبادلی مترو اسلامشهر را به شرایط انتقالی تغییر دهیم و میتوان گفت تا حدودی نظر استان ومسئولین استانی را به این موضوع معطوف کردیم .مشکل تردد خودروهای شهرهای همجوار حتی تردد خودروهای استانهای دیگر در شهر بعنوان یک جاده ترانزیت برای شهروندان این شهر معضلی شده که نباید تاوان این معضل را شهروندان اسلامشهری بپردازند .

در ادامه این نشست خبری علی اکبرترابی نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز در تائید صحبتهای ریاست شورا گفت: خبرنگاران می توانند راهنمای مسئولین بوده و به عنوان اتاق فکر مسئولین عمل کنند و ایده ها ی سازنده خود را به مسئولین شهرستان انتقال دهند تا درتصمیمات کلان اثر گذار باشند .خبرنگاران با اتحاد و همکاری، در شناساندن هویت شهر ،نخبگان، ، فرهنگ کار و تلاش، فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

حسین علی رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی وامور بانوان شورا نیز گفت : شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود زیرا تحلیل های سازنده و رساندن اخبار به گوش مسئولان و برجسته کردن اخبار توسط خبرنگاران صورت می گیرد.

وی افزود ایجاد ساختار درآمد پایدار، کنترل هزینه ها و حذف واسطه ها، عدم دوباره کاری در اجرای پروژه ها و آسفالت ریزی کلان در شهر به انجام رسیده است .

امین اسدی رئیس کمیسیون برنامه ،بودجه و مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر نیز طی سخنانی به حجم گسترده کارهای عمرانی انجام شده در شهر در دوره پنجم شورا اشاره کرد و گفت در حالی که اغلب شهرداریها در پرداخت حقوق پرسنل خود با مشکل مواجه هستند خوشبختانه ما در این دوره پروژه های بزرگ و زیرساختی متعددی بر اساس برنامه ریزی های بلند مدت در گوشه و کنار شهر در دست اجراست.

در این نشست بعد از سئوالات خبرنگاران و پاسخ های رئیس شورا و اعضای حاضر در جلسه،با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

آدرس کوتاه شده: