ایستگاه پایانی جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر
چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶ ۲۹۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ایستگاه پایانی جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر

ایستگاه پایانی جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر

سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر با حضور امین اسدی و اورینب مسرور تا واکنش‌های مثبت تماشاگران به «خورشید» و «آتابای» در یک شب رویایی وبه یاد ماندنی به ایستگاه پایانی خود رسید.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ؛ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر،شب 21 بهمن به کار خود در سینما فجر اسلامشهر خاتمه داد. سه فیلم سینمایی «ابر بارانش گرفته»، «خورشید» و «آتابای» در آخرین روز جشنواره فجر در تنها سینمای جاده ساوه به نمایش در‌آمد که در این میان فیلم مجید مجیدی و نیکی کریمی با استقبال خوب مخاطبان مواجه بود.

امین اسدی و اورینب مسرور دو تن از اعضای شورای شهر هم در سانس های پایانی جشنواره فجر در سینما فجر حضور پیدا کردند و در کنار شهروندان اسلامشهری به تماشای فیلم‌ها نشستند.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر میزبان سازندگان «شنای پروانه»، «سه کام حبس»، «لباس شخصی»، «درخت گردو» و «مغز استخوان» در سینما فجر شهرمان بود.

استقبال شهروندان اسلامشهری نیز از جشنواره فجر به قدری قابل توجه و ویژه بود که کمیته اجرایی و برگزار کننده بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در اسلامشهر، مراتب قدردانی خودش از علاقه‌مندان را در همین متن به عمل می‌آورد.

آدرس کوتاه شده: