گفتگوی تفصیلی علی صیدی دبیر جشنواره فیلم فجر اسلامشهر با روزنامه جوان؛
شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۰۱ ۲۷۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
گفتگوی تفصیلی علی صیدی دبیر جشنواره فیلم فجر اسلامشهر با روزنامه جوان؛

گفتگوی تفصیلی علی صیدی دبیر جشنواره فیلم فجر اسلامشهر با روزنامه جوان؛

.

➕برگزاری این جشنواره ها از اولویت‌های اصلی حوزه فرهنگی، اجتماعی شهرداری اسلامشهر طی چند سال اخیر بوده و تلاش کردیم با برگزاری این جشنواره‌ها به ارتقا فرهنگی شهرمان کمک کنیم.

➕در جشنواره فیلم فجر سال گذشته 22 فیلم در سینما فجر به نمایش درآمد، اما در سال جاری 28 فیلم سینمایی و 4 فیلم مستند در جشنواره فیلم فجر اسلامشهر به نمایش درآمد که استقبال پرشور شهروندان را در پی داشت.

➕در جشنواره فیلم فجر سال جاری، از همان روز نخست عوامل فیلم سینمایی «شنای پروانه» با حضور خود در سینما فجراسلامشهر تنور جشنواره فجر در اسلامشهر را داغ کردند.

➕عوامل فیلم سینمایی «سه کام حبس»، «لباس شخصی»، «درخت گردو» و «مغز استخوان» دیگر مهمانان ویژه جشنواره فیلم فجر اسلامشهر در سال جاری بودند که شهروندان اسلامشهری و علاقمندان به هنر سینما در پردیس سینمافجر به خوبی از آن‌ها استقبال کردند.

➕مردم از شهرهای نسیم شهر، گلستان، آدران، رباط‌کریم، پرند، شهریار و حتی تهران هم در جشنواره فیلم فجر اسلامشهر حضور داشتند و آثار جشنواره را در اسلامشهر تماشا کردند و دیگر برای دیدن فیلم به سینماهای تهران مراجعه نمی‌کردند.

➕فیلم سینمایی «خروج»، «درخت گردو»، «لباس شخصی»، «شنای پروانه»، «روز صفر»، «خوب بد جلف 2 (ارتش سری)» با استقبال پر شور وخوب شهروندان مواجه شدند، البته از فیلم های دیگر هم استقبال خوبی به عمل آمد

➕گروه سنی جوانان و خانواده‌ها از مخاطبان اصلی جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر بودند، خوشبختانه سینما فجر بستر خوبی برای تماشای فیلم شده است، به شکلی که هم تجهیزات و امکانات لازم در آن تهیه شده و هم اینکه خانواده‌ها به مشارکت در امر فرهنگی مخصوصا دیدن فیلم بیشتر از گذشته راغب شده اند.

➕در این راستا نمیتوانیم دخل و تصرفی در بخش های اجرایی جشنواره فیلم فجر ایجاد کنیم، اما برای سال آینده برنامه‌‌هایی مدنظر داریم که در جهت برگزاری بهتر و با کیفیت تر جشنواره فجر در سال آتی کمک می کند.

آدرس کوتاه شده: