اطلاعیه شماره یک شبکه بهداشت و‌ درمان اسلامشهر خطاب به شهروندان اسلامشهری
شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲ ۳۸۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اطلاعیه شماره یک شبکه بهداشت و‌ درمان اسلامشهر خطاب به شهروندان اسلامشهری

اطلاعیه شماره یک شبکه بهداشت و‌ درمان اسلامشهر خطاب به شهروندان اسلامشهری

شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر با صدور اطلاعیه ای از بیمارانی که شرایط حادی ندارند خواست تا از مراجعه به بیمارستان های شهرستان خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

در روزهای اخیر بخاطر مراجعه زیاد بیماران تنفسی که شرایط حادی نداشته و بالطبع نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند شاهد حضور پرشمار شهروندان در مراکز درمانی اعم از بیمارستان یا درمانگاه های سطح اسلامشهر هستیم. پزشکان توصیه می کنند افرادی که علائم بیماری تنفسی را داشته و شرایط جسمانی حادی ندارند بهتر است در منزل به مدت دوهفته استراحت کنند و از منزل خارج نشوند. گاها مشاهده شده که این موارد‌ توسط برخی شهروندان رعایت نمی شود. ما نگرانی مردم را درک می کنیم ولی همانگونه که بارها اعلام شده 80درصد افرادی که دچار کرونا ویروس می شوند نیازی به بستری شدن ندارند و نباید با خروج از منزل و رفتن به درمانگاهها و بیمارستان ها باعث انتقال بیماری به سایر افراد شوند.

کلیه پزشکان در بیمارستانها و درمانگاههای شهرستان اسلامشهر بر نحوه درمان این بیماری و مشکلات حاد تنفسی واقف هستند. به پزشک درمانگر خود اعتماد کنید و توصیه های مراقبت در منزل که به شما مددجوی عزیز ارایه می شود را رعایت کنید و دوره دو هفته ای بیماری را در منزل سپری کنید.

استفاده از داروهای تجویز شده، استراحت کامل در منزل، رعایت بهداشت فردی، خوردن مایعات گرم و تغذیه مناسب توصیه های لازم برای بهبود حال شماست.

آدرس کوتاه شده: