مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهرخبر داد.
شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷ ۲۶۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهرخبر داد.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهرخبر داد.

آغاز سرمایه گذاری بخش خصوصی در اسلامشهر

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ؛ چنگیز جعفری مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهر با اشاره به ساخت پروژه بازارچه میوه و تره بار، مواد پروتئینی و غذایی در پارک تقوی، گفت: بعد از چندین سال از آخرین سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در شهرداری اسلامشهر، شیوه نامه سرمایه گذاری با تدابیر دکتر طلا تهیه و توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شد و بر این اساس، پروژه احداث بازارچه میوه و تره بار، مواد پروتئینی و غذایی در ضلع جنوبی پارک تقوی به روش BOLT توسط شهرداری اسلامشهر و با سرمایه گذاری بخش خصوصی به عنوان اولین پروژه سرمایه گذاری شهرداری اسلامشهر در این دوره آغاز گردید.

جعفری افزود : از اهداف مهم احداث این پروژه، رفاه حال شهروندان، کمک به تنظیم بازار، کاستن از سفرهای غیرضروری شهروندان به بازارچه های میوه و تره بار در نقاط مختلف استان، ارتقاء امنیت اجتماعی و بهبود منظر شهری و اشتغال (مستقیم و غیرمستقیم) 100 نفر از جوانان می باشد.

وی در ادامه افزود : یکی دیگر از اهداف مهم احداث این بازارچه، ساماندهی فروشگاه های عرضه مرغ و مواد پروتئینی در ایستگاه نوری است که مشکلات بهداشتی و ترافیکی زیادی برای شهروندان ایجاد نموده و لازم است اقدام موثری توسط شهرداری و سایر مسئولان شهرستان برای انتقال این فروشگاه ها صورت بگیرد.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهر با بیان اینکه هزینه ساخت این پروژه بیش از 50 میلیارد ریال پیش بینی شده است، توضیح داد: پس از تکمیل این پروژه، هزینه آن توسط کارشناس رسمی دادگستری محاسبه و براساس آن، مدت زمان بهره برداری سرمایه گذار از این پروژه تعیین میشود و با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اسلامشهر شروع به خدمات رسانی به شهروندان خواهد کرد.

جعفری با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 4200 مترمربع شامل 1850 متر مربع زیربنا، 1050 متر و 1300 مترمربع پارکینگ ساخته شده است، گفت: در این مجتمع، تعداد 18 عدد غرفه 50 متری برای فروش مواد غذایی و فروش طیور، آبزیان و گوشت و یک هایپر مارکت 700 متری را در خود جای داده است.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهر در پایان گفت: امیداریم در سال آینده طرح های سرمایه گذاری شهرداری اسلامشهر یکی پس از دیگری اجرا و مورد بهره برداری شهروندان قرار گیرند.

آدرس کوتاه شده: