رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر: فعالیتهای سازمان پسماند در ایام نوروز چشمگیر بود
سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ۱۱۸۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر: فعالیتهای سازمان پسماند در ایام نوروز چشمگیر بود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر: فعالیتهای سازمان پسماند در ایام نوروز چشمگیر بود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهراری اسلامشهر گفت در ایام نوروز 99 اقدامات چشمگیری توسط این سازمان به مرحله اجرا در آمده است.

بهزاد بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند در گفتگویی با خبرنگار مرکز ارتباطات شهرداری با تشریح مهمترین اقدامات این سازمان در سال جدید اظهار داشت: همزمان با شروع سال وکمی قبل تر از آن طبق برنامه ریزی انجام شده کارهای متفاوتی را در زمینه خدماتی و عمرانی شروع کردیم که حسب تاکیدات شهردار محترم و پیگیریهای اعضای محترم شورای شهر ،سعی کردیم باتوجه به شرایط موجود به نتیجه مطلوبی دست یابیم .
⭕️در زمینه کارهای عمرانی با توجه به تردد کم وخلوتی معابر ، عملیات تراش آسفالت مکانیزه کمربندی الغدیر را با اجرای 3600 تن روکش آسفالت با همکاری شهرداری منطقه 2 و معاونت فنی و عمرانی، از ظرفیت تولید کارخانه آسفالت شهرداری انجام دادیم که تا چند روز آینده این عملیات به اتمام خواهد رسید.
⭕️وی در خصوص اقدامات سازمان پیرامون مقابله با ویروس کرونا گفت : سازمان همگام باسایر دوایر و واحدهای شهرداری حضوری فعال در این زمینه داشت و بدین منظور چندین دستگاه خودروی خدمت را تجهیز به مه پاش جهت ضد عفونی معابر کردیم.
⭕️بذرگری در ادامه افزود: انجام مداوم کلیه امور تخصصی مربوط به خودروهای سازمان شامل جمع آوری زباله،راهسازی وحمل و نقل وانواع خودروهای خدماتی سبک وسنگین و راهسازی در دو شیفت 24ساعته بدون تعطیل در حال انجام است و پسماندهای شهری نیز ازسطح مناطق در ایام عید روزانه با میانگین 4750تن جمع آوری وبه مرکز دفع رباط کریم انتقال داده شده است.
⭕️رئیس سازمان پسماند در خصوص تجهیز و نوسازی ماشین آلات سازمان نیز گفت : جدیدا دو دستگاه سمی تریلر برای تسهیل در حمل زباله های شهری با هزینه ای بالغ بر5/300/000/000ریال خریداری و در ایستگاه میانی مستقر نمودیم همچنین بازسازی مداوم خودروهای خدماتی عمرانی،حمل زباله ازجمله چندین دستگاه لودر- بیل مکانیکی- کمپرسی ولوو توسط پرسنل تعمیرگاه سازمان به تناوب به انجام رسیده است که تاثیر قابل توجهی در کاهش هزینه های سازمان داشته است.
آدرس کوتاه شده: