اقدامات گسترده شهرداری اسلامشهر برای مقابله با ویروس کرونا
دوشنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۷:۴۵ ۲۰۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اقدامات گسترده  شهرداری اسلامشهر برای مقابله با ویروس کرونا

اقدامات گسترده شهرداری اسلامشهر برای مقابله با ویروس کرونا

اکیپ های عملیاتی معاونت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر با همکاری مجموعه مدیریت ها ،سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری، با جدیت و دقت فراوان مشغول مقابله با ویروس کرونا هستند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حوزه معاونت خدمات شهری و امور مناطق شهرداری با تشکیل 3 تیم عملیاتی و تجهیز 9 خودرو اقدامات فراوانی را در راستای مبارزه با کرونا ویروس انجام داده که از جمله آنها میتوان به راه اندازی نقاهتگاه شهدای مدافع سلامت در ستاد مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه شهرداری ؛ همکاری با گروه های جهادی مردمی، سپاه و بسیج در جهت اجرای عملیات ضدعفونی شهر ؛ تخصیص قطعه مخصوص متوفیان ناشی از ویروس منحوس کرونا در دارالسلام اسلامشهر با ظرفیت چهارصد قطعه به منظور دفن بهداشتی با رعایت پروتکل های مربوطه ؛ افتراق متکدیان ، معتادین متجاهر و دستفروشان در سطح شهر به خصوص در محدوده پارک تقوی و ..‌ اشاره نمود .


گفتنی است تخصیص یک دستگاه خودرو جمع آوری مکانیزه زباله جهت جمع آوری پسماندهای عفونی و انتقال جهت دفن در سلول مخصوص پسماندهای عفونی در فاصله 80 کیلومتری ، اجرای عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، وسایل حمل ونقل عمومی ،منازل، مراکز خدماتی و بهداشتی و ...؛ تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش و محلول ضدعفونی و ... ؛ آموزش پرسنل ؛ و همکاری با سایر نهادها و ... از دیگر اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری و امور مناطق در این خصوص می باشد که تا قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در سطح شهر ادامه خواهد داشت.

آدرس کوتاه شده: