پیام مشترک رئیس ،اعضای شورا و شهردار اسلامشهر به مناسبت روز معلم
شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۷:۵۰ ۱۴۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام مشترک رئیس ،اعضای شورا و شهردار اسلامشهر به مناسبت روز معلم

پیام مشترک رئیس ،اعضای شورا و شهردار اسلامشهر به مناسبت روز معلم

.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر، استادمصطفی سالاریان رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و دکتر حسین طلا شهردار اسلامشهر در پیامی مشترک فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت روز معلم را گرامی داشتند.

این پیام به شرح زیر است:

تاریخ جلوه گاه درخشش فرهیختگانی است که از چشمه های مهربانی و صداقت، درس شور و شعور و معرفت را هدیه آنانی ساخته اند که در اوج لطافت و پاکی، به افق دانایی و توانایی نگریسته اند و این جاودانه های بی بدیل، کسوت معلمی را با خود داشته تا در دل ها بذر محبت و ماندگاری کاشته و عمری براین راه عاشقانه ایستاده اند.

معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه ای هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان ها ، از دام ظلمت ، جهالت ، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت «استاد شهید مرتضی مطهری (ره)»، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای ایران اسلامی، تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده این قشر شریف که برای انجام موفق رسالت کاری خود سعی و تلاش می‌کنند، برای همگی این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

آدرس کوتاه شده: