شمارش معکوس برای آغاز پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر
دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۲۵ ۷۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
شمارش معکوس برای آغاز پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر

شمارش معکوس برای آغاز پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر

معاون فنی وعمرانی شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر گفت : با عقد قرارداد بین شهرداری اسلامشهر و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) احداث پروژه کمربندی شمالی شهر عملیاتی می شود .

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر؛ هادی گورابی معاون فنی و عمرانی در جلسه مدیران ارشد شهرداری اسلامشهر اظهار داشت : قرار داد احداث کمربندی شمالی شهر بعنوان یکی از پروژه های کلان شهری با اعتباری بالغ بر 140ملیارد تومان پس از تجهیز کارگاره توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بعنوان پیمانکار پروژه ،در چند هفته آتی شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه، بلوار 45 متری کمربندی شمالی شهر بر اساس آنچه در طرح تفصیلی اسلامشهر پیش بینی شده ،قبل از میدان نماز از خیابان سوسنگرد شروع و ضمن عبور غیر همسطح از مسیر راه آهن سراسری و جاده احمد آباد مستوفی و در ادامه پس از گذر از شمال شهرک آیت الله طالقانی و غرب شهرک توحید در مجاورت ایستگاه آپرین مجدداً مسیر راه آهن سراسری را به صورت غیر همسطح قطع می نماید و پس از عبور از بلوار بسیج مستضعفین و خیابان شهید برنده سیفی به کمربند جنوبی شهر بلوار الغدیر متصل می شود.

وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه افزود: این پروژه در سه قطعه وارد فاز عملیاتی خواهد شد و به فراخور مسیر اجرای پروژه ، به غیر از آزاد سازی و تملکهای صورت گرفته شده ،ابنیه های فنی خاصی نیز پیش بینی شده است .

ساخت 5 زیرگذر در محل تلاقی پروژه با راه آهن ،احداث پل تقاطع نیمه شبدری غیرهمسطح بر روی جاده احمدآباد مستوفی ، احداث دور برگردان در محدوده چیچکلو و احداث پل رو گذر بلواربسیج جهت اتصال به بلوار برنده سیفی از جمله ابنیه های پیش بینی شده در مسیر اجرای این طرح بزرگ شهری می باشد.

آدرس کوتاه شده: