دیدار مدیر منطقه یک با رئیس دادگستری اسلامشهر
شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۴۱ ۲۷۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
دیدار مدیر منطقه یک با رئیس دادگستری اسلامشهر

دیدار مدیر منطقه یک با رئیس دادگستری اسلامشهر

یونس غفاری مدیر منطقه یک با حضور در ساختمان دادگستری اسلامشهر با کمیلی مقدم رئیس دادگستری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این دیدار مدیر منطقه یک ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه دستگاه قضا از مجموعه مدیریت شهری، اظهار داشت: شهرداری در سایه حمایت های همیشگی دستگاه قضا مانع بسیاری از تخلفات در سطح شهر شده و قطعا شهرداری بدون حمایت دادگستری نمی تواند در رفع مشکلات شهر گامی بردارد.

▪️وی در ادامه افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مهمترین مشکلات مجموعه مدیریت شهری در سطح شهر می باشد که تعامل دو سویه شهرداری و دستگاه قضا میتواند در کنترل و مقابله با این معضل مثمر ثمر باشد.

▪️در ادامه این دیدار، رئیس دادگستری اسلامشهر بیان کرد : یکی از مهمترین اهداف دستگاه قضا جلوگیری از وقوع هرگونه تخلف در سطح شهر در جهت احقاق حقوق شهروندان می باشد که برای نیل به آن تمام تلاش خود را به کار می بندد.

▪️کمیلی مقدم با بیان اینکه شهرداری یکی از کلیدی ترین دستگاه های خدمات رسان به شهروندان است، گفت: در راستای حمایت از مجموعه شهرداری و در جهت رفع معضلات شهری منجمله تخلفات و ساخت و سازهای غیرمجاز شهری، دستگاه قضا آماده هرگونه همکاری با مجموعه مدیریت شهری می باشد که در این خصوص تدابیری برای انجام هرچه سریعتر و بهتر این امور درنظر گرفته شده است.

آدرس کوتاه شده: