فروشگاه لوازم ساختمانی و بهداشتی طعمه حریق شد
چهارشنبه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۱۱ ۳۹۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
فروشگاه لوازم ساختمانی و بهداشتی طعمه حریق شد

فروشگاه لوازم ساختمانی و بهداشتی طعمه حریق شد

بی احتیاطی در نگهداری مواد قابل اشتعال موجب آتش سوزی در فروشگاه عرضه لوازم ساختمانی و بهداشتی در مجتمع صنفی و خدماتی اسلامشهر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر یوسف منطقی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با اعلام این خبر گفت؛ ساعت 22:47 مورخ 99/5/6 پیرو تماس آتش نشانی شهر چهاردانگه و اعلام یک مورد حریق در واحد تجاری واقع در مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر خیابان 23 ستاد فرماندهی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره 4 را روانه محل حریق کرد.

منطقی افزود ،با رسیدن نیرو در محل مشاهده شد واحد تجاری لوازم ساختمانی و بهداشتی به متراژ حدودی 50 متر با سقف کاذب به مساحت تقریبی 20 متر طعمه حریق شده و کاملاً شعله وراست و مخازن مایعات قابل اشتعال (تینر و رنگ)یکی پس از دیگری منفجر میشوند. بنابراین عملیات سردکردن و مهار حریق آغاز گردید و با کنترل شعله نیروها اقدام به برش کرکره های و ورود به واحد نمودند و حریق را به صورت کامل مهار و پس از لکه گیری و جداسازی با اطمینان از رفع خطر به ایستگاه مراجعه کردند.

وی خاطر نشان کرد : شدت شعله باعث بروز خسارت به خطوط انتقال نیرو (شبکه برق سه فاز) شده بود که هماهنگی لازم جهت حضور عوامل امداد برق از طریق ستاد فرماندهی نیز بعمل آمد.

منطقی در پایان گفت: وجود قریب به 2000 لیتر انواع مایعات قابل اشتعال در واحد تجاری باعث شدت حریق و بروز خسارت مالی فراوان شد ، لذا واحدهای تولیدی وخدماتی در نگهداری و دپوی مایعات قابل اشتعال باید ضمن رعایت کامل اصول ایمنی از نگهداری بیش از نیاز اینگونه موادخودداری کنند.

آدرس کوتاه شده: