فعالیت ستاد ضدعفونی معابر و اماکن شهری بدون وقفه ادامه دارد
پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۱ ۳۹۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
فعالیت ستاد ضدعفونی معابر و اماکن شهری بدون وقفه ادامه دارد

فعالیت ستاد ضدعفونی معابر و اماکن شهری بدون وقفه ادامه دارد

مدیر خدمات شهری شهرداری از تداوم اجرای عملیات ضدعفونی معابر و اماکن شهری حتی در ایام تعطیل، توسط ستاد ضدعفونی شهرداری اسلامشهرخبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، داود علی نیا در توضیح این خبر گفت: در جهت مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر آن، عملیات ضدعفونی معابر و اماکن شهری در دستور کار ستاد ضدعفونی شهری قرار دارد که در این راستا مناطق پرتردد همچون اماکن عمومی، ورودی ادارات و بانک ها، خودپردازها، وسایل حمل و نقل عمومی، ایستگاه های اتوبوس و ... به صورت روزانه و مستمر ضدعفونی می شوند.

وی در ادامه گفت: در جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان، پس از شنیدن کلیه پیام های سامانه 137 مرتبط با بیماری کووید 19، اماکن پرخطر معرفی شده از سوی شهروندان سریعا" ضدعفونی می شوند، همچنین ضدعفونی نواحی 11گانه خدمات شهری و ماشین آلات خدماتی نیز به صورت مستمر دو بار در هفته انجام می شود.

علی نیا با اشاره به خطرناک بودن گاز کلر و مواد ضدعفونی گفت: در جهت حفظ سلامت شهروندان و به علت خطرناک بودن گاز کلر، عملیات ضدعفونی اماکن و معابر عمومی در ساعات اولیه صبح که تردد شهروندان در معابر کمتر می باشد انجام می شود.

وی ضمن تشکر از فرماندهی تیپ حضرت امیرالمومنین ارتش گفت: علاوه بر اینکه تیپ حضرت امیرالمومنین به صورت هفته ای 18 هزار لیتر مواد ضدعفونی به عنوان پشتیبانی تحویل ستاد میدهد، هر سه مخزن اصلی جایگاه های cma شهرداری با تغییر کاربری کاملا از محلول ضد عفونی شهری پر می باشد ، ضمنا برای مصرف حداقل یکسال ستاد مواد خشک دپو شده و هیچ‌مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیر خدمات شهری در پایان با درخواست از مردم درخصوص رعایت اصول بهداشتی و کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهر در جهت پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: فعالیت ستاد دائمی ضدعفونی شهری تا ریشه کن شدن کامل این بیماری با برنامه ریزی منسجم و به صورت مستمر در کلیه معابر و اماکن شهری ادامه خواهد داشت.

آدرس کوتاه شده: