رفع تخلفات ساختمانی در محدوده حریم اسلامشهر با قاطعیت ادامه دارد
شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۱۴ ۲۷۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
رفع تخلفات ساختمانی در محدوده حریم اسلامشهر با قاطعیت ادامه دارد

رفع تخلفات ساختمانی در محدوده حریم اسلامشهر با قاطعیت ادامه دارد

محسن حمیدی معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: با همکاری و همراهی دستگاه های قضایی و امنیتی شهرستان، تعدادی از تخلفات مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده حریم مورد تخریب قرار گرفت .

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در اجرای تبصره 2 ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی با حمایت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر و همراهی عوامل محترم نیروی انتظامی و اداره جهاد کشاورزی، اکیپ های کنترل و نظارت شهرداری اسلامشهر نسبت به رفع تخلفات ساختمانی در محدوده حریم شهر اقدام نمودند.

➕حمیدی معاون خدمات شهری و امور مناطق در این ارتباط افزود:

مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در امر مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز با تفکر هم اندیشی و هم افزایی با اداره محترم جهاد کشاورزی و با هدف پیشگیری از هرگونه تخلف در حریم شهرستان با حمایت همه جانبه دستگاه قضا بصورت یکپارچه نسبت به رفع تخلفات افراد سود جو که زمینهای مزروعی را جهت منافع شخصی خود به باغچه هایی در ابعاد و متراژ های کوچک تبدیل نموده اند را شناسایی و نسبت به آزاد سازی و رفع خلاف آنان اقدام نمود که در همین ارتباط طی چند روز گذشته در احمد آباد مستوفی و خیابان شهید میزا قوام 9 مورد باغ با متراژ 50 هزار متر مربع مورد تخریب و آزاد سازی قرار گرفت.

➕وی خاطر نشان کرد، مدیریت پیشگیری از تخلفات شهرداری طی برنامه ریزی دقیق و منظم نسبت به شناسایی نقاط آلوده اقدام و با اخذ احکام قضایی و صدور اخطار به مالک با همکاری اداره جهاد کشاورزی اقدامات قانونی را اعمال می کند .

➕گفتنی است که در 3 ماه اخیر 127 هکتار از زمینهای کشاورزی در محدوده احمد آباد مستوفی ، روستای چیچکلو و روستای سیمون کرک با همکاری اداراه جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی آزاد سازی شده است

آدرس کوتاه شده: