پروژه بزرگ کمربند شمالی اسلامشهر عملیاتی شد
شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۳۵ ۲۹۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پروژه بزرگ کمربند شمالی اسلامشهر عملیاتی شد

پروژه بزرگ کمربند شمالی اسلامشهر عملیاتی شد

هادی گورابی معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر گفت :پس از تجهیز کارگاه توسط پیمانکار ،عملیات اجرایی کمربند شمالی اسلامشهر با اعتبار 140 میلیارد تومان آغاز شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ، هادی گورابی با تشریح جزئیات این پروژه مهم شهری گفت: کمربند شمالی اسلامشهر از حد فاصل خیابان سوسنگرد آغاز و پس از عبور از جاده احمد آباد مستوفی و دور زدن محله طالقانی در منتها الیه منطقه یک و همچنین پس از گذر اراضی آپرین به بلوار بسیج مستضعفان و با احداث پل رو گذر به بلوار برنده سیفی در منطقه دو منتهی خواهد شد.

➕معاون فنی و عمرانی شهرداری با بیان اینکه در طول مسیر پروژه 5 پل زیرگذر و دو پل روگذر پیش بینی شده که سطح عرشه این پل ها 6560 مترمربع می باشد و بطور کلی این کمربندی 6 کیلومتر و 870 متر طول خواهد داشت که در بازه زمانی 2 سال یعنی در تیرماه 1401 به بهره برداری خواهد رسید .

➕گورابی در ادامه افزود در مسیر اجرای این پروژه تعدادی معارض وجود دارد از جمله وجود 250 اصله درخت، 45 تیر چراغ برق و 10 قطعه ملک بویژه سایت آپرین که در صدد رفع این معارضات هستیم.

➕وی در پایان با اشاره یه اینکه در حال حاضر ماشین آلات سنگین راهسازی در مسیر معین شده فعالیت می کنند افزود برای اجرای شمع های ابنیه نیاز به دستگاه حفّار ویژه هست که پیمانکار مربوطه در حال آماده سازی و مونتاژ این دستگاه می باشد.

آدرس کوتاه شده: