⭕️مدیریت تفکیک زباله از مبدا با راه اندازی اپلیکیشن پسماندهای خشک در اسلامشهر
چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ۴۰۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
⭕️مدیریت تفکیک زباله از مبدا با راه اندازی اپلیکیشن پسماندهای خشک در اسلامشهر

⭕️مدیریت تفکیک زباله از مبدا با راه اندازی اپلیکیشن پسماندهای خشک در اسلامشهر

????سرپرست هماهنگی و نظارتبر خدمات شهری شهرداری اسلامشهر، گفت :با راه اندازی اپلیکیشن پسماند خشک، فرآیند تقاضای تفکیک زباله از مبدا توسط شهروندان عملیاتی می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، داوود علی نیا سرپرست هماهنگی ونظارت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر ،در جلسه با پیمانکاران پسماندهای خشک و کارشناسان حوزه خدمات شهری، اظهار کرد: در راستای ارتقای خدمات به شهروندان و مدیریت در تفکیک زباله، اپلیکیشن پسماند خشک در اسلامشهر طراحی و راه اندازی می‌شود.

➕علی نیا با اشاره به تولید روزانه قریب به 300 تن زباله در اسلامشهر ،افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر رویکرد فعالیت‌ها از روش‌های سنتی به سیستم‌های نوین، در نظر داریم با راه اندازی اپلیکیشن پسماند خشک، عملیات جمع آوری و تفکیک زباله از مبدا را بیشتر از گذشته مدیریت کنیم.

وی با تاکید به مزایای راه اندازی و استفاده از این برنامه، بیان کرد :مدیریت در فرآیند تفکیک از مبدا، هوشمند سازی تفکیک زباله، آموزش و ترغیب شهروندان به جمع آوری پسماندهای خشک ،رصد و بارگیری صحیح و منظم پسماندهای خشک ،کاهش میزان زباله های شهری و جلوگیری از پدیده زباله گردی و ...را از جمله مزایای راه اندازی و بهره برداری از این برنامه می توان برشمرد.

➕ علی نیا خاطرنشان کرد :با بهره گیری از این برنامه و تغییر روش سنتی جمع آوری پسماندهای خشک شهری، علاوه بر ارتقاء فرهنگ شهروندی و تکریم شهروندان، ارتقاء بهداشت عمومی و سلامتی پرسنل و شهروندان روزانه، شاهد کاهش حداقل 30 تنی زباله شهری در سطح شهر خواهیم بود.

آدرس کوتاه شده: