⭕️تجلیل استاندار تهران از شهرداری اسلامشهر
چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۱۶ ۴۹۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
⭕️تجلیل استاندار تهران از شهرداری اسلامشهر

⭕️تجلیل استاندار تهران از شهرداری اسلامشهر

????استاندار تهران با اهدای لوحی از شهردار و مجموعه شهرداری اسلامشهر برای ارائه خدمات و تکریم ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، دکتر علیمحمد اسلامی مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری تهران با حضور در شهرداری اسلامشهر از تلاش ها و خدمات شهردار و واحد امور ایثارگران شهرداری اسلامشهر تقدیر و قدردانی کرد.

در این دیدار اسلامی با ابلاغ پیام لوح تقدیر استاندار تهران ،بیان کرد: در ارزیابی به عمل آمده از عملکرد شهرداری های استان تهران در زمینه ارائه خدمات و تکریم ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، واحد امور ایثارگران شهرداری اسلامشهر در بین 43 شهرداری استان رتبه نخست را کسب کرده است.

مسئول امور ایثارگران استانداری تهران با اشاره به اهمیت و جایگاه تکریم و توجه به ایثارگران در ادارات، تاکید کرد: اگر روحیه ایثار و فداکاری دوران 8 سال دفاع مقدس در جامعه جاری و حاکم باشد، بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه امروز حل می شود،توجه به فرهنگ ایثارگری و تکریم از ایثارگران و خانواده معظم شهدا و جانبازان، تعظیم شعائر دینی ایرانی و ملی ماست و زنده نگه داشتن ارزشهای فرهنگی کشور است .

➕دکتر حسین طلا شهردار اسلامشهر نیز ،ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در مجموعه معاونت فرهنگی و امور ایثارگران شهرداری اسلامشهر، اظهار کرد: موفقیت هایی که امروز بدست آمده مرهون خون شهیدان است ، امروز مسئولی که در هر جایگاه قرار گرفته، باید به خون هایی که برای حفظ کیان این آب و خاک ریخته شده توجه داشته باشد و حرمت و احترام ایثارگران دوران دفاع مقدس را گرامی بدارد.

➕ در دیدار مشاور استاندار تهران با شهردار اسلامشهر که علی اکبر ترابی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر هم حضور داشت، لوح تقدیر دکتر محسنی بندپی استاندار تهران به شهردار اسلامشهر و حجت الاسلام شاکری مسئول امور ایثارگران اهدا و از زحمات صیدی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری اسلامشهر در ارائه خدمات به ایثارگران و جانبازان و دیدار از خانواده های معظم شاهد تقدیر و قدردانی شد.

آدرس کوتاه شده: