بی احتیاطی چاشنی کار پیمانکاران آبفا در شهرک امام حسین(ع)
یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۲ ۱۹۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بی احتیاطی چاشنی کار پیمانکاران آبفا در شهرک امام حسین(ع)

بی احتیاطی چاشنی کار پیمانکاران آبفا در شهرک امام حسین(ع)

????بی احتیاطی پیمانکار آبفا در شهرک امام حسین(ع) اسلامشهر، باعث خسارت به شبکه گاز رسانی ساکنین خیابان طالقانی شد.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر،بی احتیاطی پیمانکاران شرکت آبفا در ترمیم ترکیدگی لوله آب، ضمن تخریب بخشی از آسفالت، به شبکه گاز بیش از 150 مشترک گاز در شهرک امام حسین (ع)خسارت وارد کرد.

➕حوالی ساعت یک بامداد روز پنج شنبه ماموران امداد و حوادث شرکت آبفا جهت ترمیم ترکیدگی لوله آب آشامیدنی شهروندان واقع در انتهای خیابان طالقانی مراجعه و بدون رعایت نکات ایمنی اقدام به حفاری با استفاده از بیل مکانیکی می کنند.

➕ در پی انجام این حفاری بیل مکانیکی به لوله گاز واقع در این محل آسیب رسانده و باعث ورود آب به شبکه گاز رسانی بالغ بر 150 واحد مسکونی و مشترک شرکت گاز می‌شود.

➕ ازساعات اولیه صبح امروز در پی تماس شهروندان با شرکت گاز ،عوامل امداد این شرکت در محل حادثه حاضر و اقدام به ترمیم شبکه گازرسانی و تخلیه آب از لوله های گاز شرکت مشترکین کردند. بی احتیاطی مأموران شرکت آبفا می‌رفت تا حادثه دی ماه سال 1396 در این شهرک که به 50 مغازه و ساختمان مسکونی خسارت زد و 12 نفر را مجروح کرد، بار دیگر در این شهرک تکرار شود.

➕عدم هماهنگی برخی دستگاههای خدمات رسان با مجموعه شهرداری ،همواره مشکلاتی را بهمراه داشته ،در صورتی که بسیاری ازاین مشکلات را می شود با همکاری و همراهی دستگاهها ی خدمات رسان با مدیریت شهری برطرف کرد.

آدرس کوتاه شده: