برگزاری جلسه مدیران ارشد شهرداری با حضور فرماندار اسلامشهر
یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۵ ۲۶۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری جلسه مدیران ارشد شهرداری با حضور فرماندار اسلامشهر

برگزاری جلسه مدیران ارشد شهرداری با حضور فرماندار اسلامشهر

صد و چهل و چهارمین جلسه مدیران ارشد شهرداری با حضور مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر صبح امروز 27 مهرماه برگزار شد.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در ابتدای این جلسه شهردار اسلامشهر ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و آرزوی قبولی عزاداریها در ماههای گذشته از حضور دکتر مرسلپور فرماندار و سرمدی معاون عمرانی فرماندار اسلامشهر در جلسه شورای مدیران شهرداری قدردانی کرد.

➕در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت عمومی شهرداری در حوزه های درآمدی ، عمرانی، خدمات شهری ،سیما و منظر شهری ،سرمایه گذاری و مباحث مربوط به حریم در محدوده منطقه پنج توسط مدیران مربوطه ارائه شد .

➕در پایان فرماندار اسلامشهر به تعامل خوب و سازنده مجموعه فرمانداری و شهرداری اشاره کرد و گفت: در بسیاری از مواقع شبانه روز با دکتر طلا در ارتباط هستم و از روند کارهایی که انجام می شود اطلاع دارم و گزارش کارهایی که در شهر انجام می شود را به مقامات بالا دست منتقل می کنم.

➕وی افزود: از اینکه شهردار و مدیران شهرداری شبانه روز در صحنه خدمت به مردم حضور دارند موحب دلگرمی و نکته ارزشمندی است چرا که حضور مستقیم مدیران در میدان کار سرعت عمل در انجام امور را بالا می برد و نمونه بارز و مصداق عینی این موضوع را ما در حادثه آتش سوزی شهر لبنیات شاهد بودیم که حضور شهردار و مدیران شهرداری در کنار آتش نشانان و تلاش موثر آنان برای مهار بحران نشان داد همه پای کار هستند و این یعنی مدیریت میدانی که الحمدالله شهرداری اسلامشهر در شرایط عملیاتی همیشه آماده و در حال انجام وظیفه است.

➕وی در ادامه بیان داشت:دستگاه های خدمات رسانی مانند شهرداری در شرایط اقتصادی حاکم و مشکلات ناشی از تحریم باید ضمن جلب رضایت مردم نسبت به تامین درآمدهایشان نیز تلاش کنند که این مهم هنر مدیریت مضاعفی را می طلبد که این وظیفه در شهرداری اسلامشهر تا حدود زیادی رعایت می شود.

➕مرسلپور به برنامه ریزی معاندین برای ایجاد مطالبات کاذب در بین مردم از ادارات خدمات رسان اشاره کرد و اظهار داشت :باید شرایطی را فراهم کنیم که مطالبات کاذب از درخواستهای بحق مردمی روشن شود چرا که دستگاه های خدمات در تیررس این مطالبات هستند.

فرماندار اسلامشهر در خصوص عملیاتی شدن کمربند شمالی شهر نیز گفت:این پروژه یکی از پروژه مهم شهری است که بعنوان یکی از عوامل پدافند غیر عامل نقش موثری در حوزه مباحث شهری ایفا خواهد کرد که در مسیر اجرای کار اگر مشکلی باشد از طرق قانونی برای رفع آن پیگیری خواهیم کرد.

➕مرسلپور در ادامه صحبتهای خود به مداخلات شهرداری تهران در حریم اسلامشهر گریزی زد و گفت شهرداری تهران باید تاپایان سال جاری از حریم اسلامشهر برود و لازم است مدیران شهرداری اسلامشهر در صیانت از حریم کوتاه نیایند و باموارد تخلف قاطعانه برخورد کنند ضمن اینکه نوع و کیفیت خدمات نیز در محدوده حریم باید گسترده تر باشد .

➕شناسایی و ساماندهی ساختمانهای متروک و ابنیه فاقد استحکام،آمادگی شهرداری برای بارشهای پیشرو ، ارتقا سیما ومنظر شهر و ایجاد جذابیت برای حضور مردم در اماکن عمومی از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار اسلامشهر بر انجام و پیگیری آن تاکید کرد.

آدرس کوتاه شده: