وجود 54 استعلام بی پاسخ از جهاد کشاورزی در منطقه 5 شهرداری
دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ۲۷۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
وجود 54 استعلام بی پاسخ از جهاد کشاورزی در منطقه 5 شهرداری

وجود 54 استعلام بی پاسخ از جهاد کشاورزی در منطقه 5 شهرداری

????مدیر منطقه 5شهرداری اسلامشهر، گفت:تعداد 54 استعلام از جهاد کشاورزی برای رسیدگی به پرونده تخلفات ساختمانی در منطقه 5 بی‌پاسخ مانده است.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ،حسین اصغری مدیر منطقه 5 شهرداری اسلامشهر در جلسه هفتگی مدیران شهرداری که با حضور فرماندار اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: در راستای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و رسیدگی به تخلفات ساختمانی در منطقه 5 تعداد 54 استعلام از جهاد کشاورزی بدون پاسخ مانده که باعث بلاتکلیفی در روند رسیدگی به این پرونده‌ها شده است.

➕ اصغری با اشاره به مداخلات عوامل شهرداری تهران در بروز تخلفات در برخی نقاط منطقه 5 افزود: متاسفانه به دلیل سردرگمی و بلاتکلیفی شهروندان در منطقه 5 و مداخلات ماموران شهرداری منطقه 18 در حریم شهرداری اسلامشهر، شاهد بروز برخی تخلفات مدیریت شده و بعضاً هدایت شده در منطقه هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف حریم شهرداری گفت: به علت عدم نظارت و چراغ سبز نشان دادن عوامل شهرداری منطقه 18 تهران در سنوات گذشته، افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به تغییر کار برای اراضی و کاربری اراضی کشاورزی و ایجاد باغ ویلا ها و باغچه رستوران های غیرمجازدر سطح منطقه کرده‌اند.

➕ مدیر منطقه 5 شهرداری اسلامشهر ،خاطرنشان کرد: علی‌رغم افزایش گشت‌های کنترلی و نظارت بر ساخت و سازها و مراکز تخلیه نخاله، متاسفانه در برخی نقاط شهر پسماندها و نخاله‌های ساختمانی به صورت هدفمند و هدایت شده توسط عده‌ای افراد فرصت‌طلب تخلیه می شود که علاوه بر ایجاد آلودگی بصری و بهداشتی، زمینه‌ساز بروز برخی حوادث وتخلفات دیگری در منطقه شده است.

آدرس کوتاه شده: