⭕️جدیت مدیریت شهری برای احداث کمربندی شمالی
چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ۵۱۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
⭕️جدیت مدیریت شهری برای احداث کمربندی شمالی

⭕️جدیت مدیریت شهری برای احداث کمربندی شمالی

???? معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر، گفت: کمربندی شمالی اسلامشهر با عزم جدی مدیریت شهری، پیش از موعود مقرر احداث و تکمیل می‌شود.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر،هادی گورابی معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر ،از تکمیل و راه‌اندازی کمربندی شمالی این شهر پیش از موعد مقرر ،خبرداد.

➕ گورابی با اشاره به اهمیت احداث پروژه کمربندی شمالی در کاهش بار ترافیک شهر افزود:با هماهنگی به عمل آمده با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان مجری و با حمایت و اراده جدی مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر پروژه کمربندی شمالی، با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان در مدت کمتر از 2 سال احداث ،تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

➕ وی با تاکید بر این که مدت قرارداد کمربندی 24 ماه است، بیان کرد: با انجام عملیات تجهیز کارگاه، اجرای احداث کمربندی شمالی از چند جبهه آغاز شده و به سرعت در حال پیشرفت است.

معاون فنی عمرانی شهردار‍ ی اسلامشهر ،گفت :درطی یک هفته گذشته این پروژه، قریب به 3 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و حدود78 درصد تجهیز کارگاه انجام شده ودر این مدت 0/48 درصد پیشرفت سازه‌ای و بالغ بر78 درصد از سیویل پیشرفت فیزیکی در طرح را شاهد هستیم.

➕ وی با اشاره به مشخصات فنی طرح کمربندی شمالی ،تاکید کرد: در این طرح در طول مسیرداد 6 دستگاه پل روگذر و زیرگذر در نظر گرفته شده که امیدواریم با همکاری و هماهنگی همه مجموعه مدیریت شهرستان و با رفع موانع پیش روی و تخصیص اعتبارات لازم این محور هرچه سریعتر و زودتر از موعد مقرر شده با قرارگاه به بهره‌برداری برسد .

➕گورابی خاطرنشان کرد: رفع معارضین و آزادسازی املاک واقع در مسیر و سایر تاسیسات خدماتی از جمله موانع پیشروی و مانع پیشرفت ساعت کار است که باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و اداری برای رفع آنهابا مجموعه مدیریت شهری همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

آدرس کوتاه شده: