50 درصد از پروژه مترو اسلامشهر بصورت تهاتر اجرا می شود
شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۱۷ ۲۶۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
50 درصد از پروژه مترو اسلامشهر بصورت تهاتر اجرا می شود

50 درصد از پروژه مترو اسلامشهر بصورت تهاتر اجرا می شود

حسین طلا شهردار اسلامشهر درحاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اعلام این گفت : تاکنون با همکاری و همراهی همه مجموعه های مدیریت شهر، نظارتی و اجرایی و همه دستگاهها و مدیران شهرستان و استان و حتی کشوری ، حتی یک روز هم تعطیلی در روند اجرای پروژه مترو نداشته ایم.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ، حسین طلا افزود: درطی ماههای اخیر با توجه به افزایش قیمت کالاها ، موضوع تعدیل ها به شدت پروژه را تهدید می کندو روزانه شاهد بی ثباتی در قیمتها و افزایش هزینه پروژه ها هستیم ، مشکلات نوسانات قیمت پیمانکاران را بیشتر از هرمجموعه دیگری اذیت می کند که باید برای آن تدابیری اتخاذ شود.

➕شهرداراسلامشهر،با تاکید براینکه تاکنون با مدیریت ازمشکلات پروژه پیش روی احداث مترو عبورکرده ایم ،بیان کرد: 50 درصد از پروژه مترو اسلامشهر بصورت تهاتر است و 100 درصد پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر هم بصورت تهاتر در حال اجرا است و تا این لحظه در پروژه مترو هیچ ملکی از املاک شهرداری واگذار نشده و از طریق دیگر منابع پرداختها بصورت نقدی انجام شده است .

➕طلا یکی ازمهمترین موانع پیش روی طرحهای عمرانی درشهرداری اسلامشهر را ،بلاتکلیفی درپرونده های توافقی نام برد و تاکید کرد: بیش از 20پرونده توافقی درکمیسیون ماده 5 باقی مانده که معطل شدن و بلاتکلیف بودن این پرونده ها باعث تاخیر در روند اجرایی پروژهای شهرداری شده که انتظارمی رود ،با درایت و تدابیر مسئولین امر هرچه سریعتر این پرونده ها تعیین تکلیف شود .

????شایان ذکر است چراغعلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ، در دوازدهمین روز ازانتصاب به این سمت ودر نخستین بازدید میدانی از پروژه های عمرانی استان تهران ،صبح امروز به همراه فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر و جمعی از مدیران از پروژهای تونلهای مترو اسلامشهر، کمربندی شمالی ،مجموعه رفاهی ، تفریحی بوستان 6/5هکتاری سردارشهید سلیمانی اسلامشهر و بیمارستان 400 تختخوابی در حال احداث این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در روند اجرایی این طرحها قرار گرفت .

در پایان این بازدید ، سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری تهران،به نیت یک شهید از شهدای سرافزاز میهن اسلامی ، یک اصله درخت در مجموعه بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی غرس کرد.


آدرس کوتاه شده: