بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی ومدیرعامل راه ‌آهن جمهوری اسلامی ایران از پروژه احداث کمربندی شمالی اسلامشهر
دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ۲۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی ومدیرعامل راه ‌آهن جمهوری اسلامی ایران از پروژه احداث کمربندی شمالی اسلامشهر

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی ومدیرعامل راه ‌آهن جمهوری اسلامی ایران از پروژه احداث کمربندی شمالی اسلامشهر

مدیرعامل راه ‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با توافق انجام شده بین راه آهن و شهرداری اسلامشهر موانع اجرای احداث کمربندی شمالی برطرف می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران شامگاه دیروز در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر با اعلام همکاری راه آهن با شهرداری اسلامشهر برای رفع موانع اجرای پروژه اظهار کرد: با توافقات انجام شده بین راه آهن و شهرداری اسلامشهر مسائل و موانع پیش روی اجرای طرح کمربندی شمالی رفع می شود.

➕مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: کمربندی شمالی اسلامشهر پروژه مهم و ارزشمندی برای منطقه است که با همت بلند شهرداری اسلامشهر به اجرا در آمده است.

➕وی با اشاره به استقرار کارگاه های متعددی برای اجرای سریع این پروژه گفت: کمربندی شمالی اسلامشهر در چند قسمت با اراضی و مستحدثات راه آهن تداخل پیدا می‌کند و بر اساس یک باور عمیق که ما همه خدمتگذار مردم هستیم و خروجی اقداماتی که صورت می‌گیرد برای مردم است، با هماهنگی خوبی که با شهردار اسلامشهر داشتیم توافق شد تا راه آهن و شهرداری اسلامشهر دست به دست هم دهند تا انشاالله اجرای این پروژه سرعت بیشتری یابد.

➕رسولی با تشریح مواردی از توافقات انجام شده بیان کرد: بخشی از اراضی راه‌آهن برای عبور کمربندی در اختیارشهرداری اسلامشهر قرار می‌گیرد و در سه نقطه از شبکه ریلی راه‌آهن تقاطع غیرهمسطح احداث می‌شود تا با این تفاهم به عمل آمده شاهد رفع موانع و بهبود در سرعت احداث این مسیر باشیم .

➕وی با تاکید بر اینکه با توافق به عمل آمده کار وارد مرحله عملیاتی شده است، گفت: با بازدید امروز و توافقات صورت گرفته پروژه وارد فاز عملیاتی شده و مشکلی برای اجرای این پروژه مهم و اساسی نداریم.

➕معاون وزیر و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اجرای احداث این پروژه از چند جبهه آغاز شده، هر نوع همکاری و همراهی که برای پیشبرد اهداف طرح لازم باشد، آمادگی لازم را داریم و قطعاً در این زمینه پیگیری‌های لازم را به عمل خواهیم آورد.

????حسین طلا شهردار اسلامشهر هم با اشاره به ویژگی‌های احداث کمربندی شمالی اسلامشهر، اظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقده با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء عملیات احداث کمربندی شمالی از چند جبهه که امکان فعالیت و کار بود، آغاز و در حال اجراست.

➕طلا افزود: با احداث این کمربندی امکان دسترسی شهروندان مناطق 1 ،2 ،3 و 6 به یکدیگر فراهم و علاوه بر آن زمینه کاهش چشمگیر ترافیک در مسیر بلوار بسیج فراهم آمده و موجب افزایش سرعت و دسترسی های محلی می شود .

➕شهردار اسلامشهر با اشاره به اینکه کمربندی شمالی در زمینه رشد و توسعه متوازن منطقه نقش بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: با حضور مدیرعامل راه آهن و بازدید میدانی و اقدامات لازم برای رفع موانع و معارض موجود بر سر اجرای پیشرفت طرح که عمدتاً در اختیار راه‌آهن بوده برطرف شد .

➕گفتنی است ،در بازدید مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که بنا بر پیگیری‌ها و حضور مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر تهران ری شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی انجام شد، مدیرعامل راه‌آهن به همراه جمعی از معاونین و مدیران راه آهن به اتفاق شهردار اسلامشهر و معاونین شهرداری، حاضرین ضمن بازدید از مراحل مختلف اجرای این طرح در جریان روند اجرای پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم برای رفع موانع پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آدرس کوتاه شده: