پیگیری مطالبات بانوان در هشتادو ششمین جلسه رسمی شورای شهر
سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۰۳ ۲۱۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیگیری مطالبات بانوان در هشتادو ششمین جلسه رسمی شورای شهر

پیگیری مطالبات بانوان در هشتادو ششمین جلسه رسمی شورای شهر

????رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: اعضای شورا به احداث پارک بانوان نگاه تبلیغاتی ندارند و تصمیم‌گیری تنها در جهت رفاه حال شهروندان و پیگیری مطالبات بانوان اسلامشهری است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، اورینب مسرور در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورا ،که به حضور تمامی اعضای شورای شهر و شهردار و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به ایام و مناسبت های روز های اخیر اظهار داشت: ضمن تبریک روز دانش آموز از مربیان، معلمان و اولیای دانش آموزانی که با وجود شرایط کرونا توانستند برای اسلامشهر افتخارآفرینی کنند تقدیر و تشکر می‌کنم .

➕وی بااشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و اینکه امیدواریم فرهنگ کتابخوانی بیش از گذشته در اسلامشهر نهادینه شود، تاکید کرد: از معاونتهای خدمات شهری و عمرانی شهرداری در جهت اقداماتی که برای اصلاح انهار و لایروبی ها در سطح شهر انجام داده اند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم در زمان برودت هوا و بارندگی های پیش رو در روزهای آتی شاهد آبگرفتگی معابر نباشیم .

➕مسرور افزود: طی دو سال گذشته شهرداری اسلامشهر در حوزه پدافند غیر عامل موفق به کسب رتبه برتر و شهردار نمونه در کشور شده که مرهون زحمات و تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری و شهردار جهادی اسلامشهر است.

➕رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به روند اجرای عملیات احداث پارک بانوان تصریح کرد: بانوان نقش تأثیرگذاری در سلامت و نشاط جامعه داشته و در تمام عرصه‌ها پا به پای آقایان حضور فعال دارند و پرداختن به موضوعات مربوط به رفاه بانوان جزء حقوق شهروندی و مطالبه به حق آنان است و در این راستا تصمیم گرفتیم در ابتدای بررسی لوایح به موضوع پارک بانوان رسیدگی و در جریان روند اجرای عملیات احداث آن قرار گیریم.

➕وی ادامه داد: چون نگاه هیچ یک از اعضای شورای شهر به پارک‌بانوان، تبلیغاتی نیست و تصمیمات صرفاً در جهت رفاه حال شهروندان شهر اتخاذ می‌شود، لذا موضوع برای بررسی پیشنهادات اعضا و نظریه کارشناسی به شهرداری سپرده می‌شود.

➕مسرور با بیان لایحه سازمان سیما و منظر شهری برای واگذاری 550 متر از بوستان تقوی از طریق مزایده عمومی برای ساماندهی معتادین متجاهر تاکید کرد: این لایحه در جلسه قبل شورا مطرح شد اما به منظور اصلاح صورت جلسه که جمع آوری معتادین متجاهر بود، به شهرداری ارجاع و با اصلاحیه لایحه برای اجاره عرصه پیاده‌رو بوستان پارک تقوی به منظور ایجاد ابنیه غیرثابت برای عرضه غذاهای سنتی، فست فود و نوشیدنی برای رفاه حال شهروندان تغییر یافت و با شرط جمع آوری معتادین از این محل تصویب می شود.

آدرس کوتاه شده: