برگزاری جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال 1400 شهرداری اسلامشهر
پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۱۵ ۳۵۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال 1400 شهرداری اسلامشهر

برگزاری جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال 1400 شهرداری اسلامشهر

???? جلسه بررسی متمم بودجه سال جاری و بودجه پیشنهادی سال 1400 شهرداری اسلامشهر با حضور معاونین مدیران مناطق و روسای سازمان های تابعه شهرداری به ریاست دکتر حسین طلا شهردار اسلامشهر در محل سالن جلسات معاونت معماری و شهرسازی برگزار شد.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر در این جلسه شهردار اسلامشهر ضمن تاکید بر جمع بندی و ارسال بموقع بودجه به شورای اسلامی شهر، بر اهمیت دقت در تدوین سرفصل های بودجه پیشنهادی سال آتی اشاره و بر لزوم واگذاری برخی امور به بخش خصوصی به دلیل بازنشستگی تعداد قابل توجهی از پرسنل شهرداری تاکید کرد.

➕وی در ادامه خاطر نشان کرد ایجاد دفاتر خدماتی و استفاده از ظرفیت شرکت های خصوصی در بخش کارشناسی با هدف تسریع و مطلوبیت در امور می تواند موثر باشد.

➕شهردار اسلامشهر به تحقق درآمدهای پیش بینی شده شهرداری در سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: فعالیت های کلان عمرانی و کارهای بزرگ و کوچکی که امروز در نقاط مختلف شهر شاهد آن هستیم ،تماماً در چارچوب بودجه مصوب عملیاتی شده که اهمیت بودجه ریزی اصولی در فعالیت‌های جاری شهرداری را نشان می‌دهد.

????در این جلسه هر یک از معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمانهای تابعه به فراخور حوزه فعالیتی خود به ارائه گزارشی از برنامه های سال جاری و همچنین برنامه های پیشنهادی برای تامین اعتبارات مورد نیاز در متمم بودجه امسال و سرفصلهای بودجه سال آتی شهرداری و سازمانهای تابعه پرداختند.

آدرس کوتاه شده: