بازدید رئیس شورای شهرستان اسلامشهر از راه ارتباطی دارالسلام تا روستای ده عباس
پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۳۷ ۳۲۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازدید رئیس شورای شهرستان اسلامشهر از راه ارتباطی دارالسلام تا روستای ده عباس

بازدید رئیس شورای شهرستان اسلامشهر از راه ارتباطی دارالسلام تا روستای ده عباس

امین اسدی رئیس شورای شهرستان اسلامشهر به همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری ، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک و مدیر منطقه 4شهرداری اسلامشهر ، ظهر امروز از راه ارتباطی بین دارالسلام تا روستای ده عباس بازدید نمودند .

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این بازدید میدانی که به منظور بررسی و مشکلات اهالی منطقه انجام شد ، حاضرین مسیر تردد و دسترسی حجم مقابل بازار سنگ فروشان دارالسلام تا روستای ده عباس را بازدید و مشکلات اهالی را مورد بررسی قرار دادند .

➕این مسیر ارتباطی که در حال حاضر بلاتکلیف و بلاصاحب است ،به علت اینکه فاقد کد راه روستایی بوده، تحت پوشش اداره راهداری نبوده و خارج از بافت و در حریم روستا و حریم شهر اسلام شهر قرار دارد و روزانه صدها خودرو از آن تردد می‌کنند.

➕با توجه به استقرار وجود ده‌ها کارگاه تولیدی و صنعتی در این منطقه با توجه به این مسیر امری ضروری است.

➕امین اسدی رئیس شورای شهرستان اسلامشهر با اشاره به اهمیت توجه به راههای ارتباطی از سوی متولیان امر ،اظهار کرد:متاسفانه به دلیل عدمینده نگری مسئولین برخی دستگاه ها ،همواره مشکلاتی در جامعه به وجود می‌آید، که وجود این راه دسترسی یک نمونه بارز از آن است .

➕وی با اشاره به ضرورت احیا و بهسازی این مسیر بیان کرد: با بهسازی این مسیر، ضمن تسهیل در دسترسی به روستای ده عباس و دیگر روستاهای جوار، در مواقع بحرانی و ترافیک در محور آیت اله سعیدی ، می توان از این مسیر بعنوان محورجایگزین مورد استفاده بیشتر قرار گیرد.

➕رئیس شورای شهرستان اسلامشهر در دیدار و گفتگو با تعدادی از فعالان تولیدی و صنعتی و ساکنین این منطقه قول دادند، تا به زودی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان، با برنامه ریزی و مطالعات کارشناسی شده، اقدامات مناسبی در این منطقه انجام گیرد.

آدرس کوتاه شده: