بازگشایی زیر گذر فیروزبهرام در غیاب اداره راهداری
چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۵ ۱۵۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازگشایی زیر گذر فیروزبهرام در غیاب اداره راهداری

بازگشایی زیر گذر فیروزبهرام در غیاب اداره راهداری

زیرگذر واقع در مسیر روستای فیروزبهرام شهرستان اسلامشهر ،که در اثر آبگرفتگی ناشی از بارش باران مسدود شده بود ،بازگشایی شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر،داود علی نیا مدیرخدمات شهرشهرداری اسلامشهر ، اظهارکرد:در پی اطلاع از مسدود شدن راه دسترسی به روستای فیروز بهرام و آبگرفتگی پل واقع در مسیر،نیروهای عملیات ویژه خدمات شهری شهرداری اسلامشهر ، علی رغم اینکه این مسیر خارج از محدوده جغرافیایی حریم شهرداری اسلامشهر بود ،به منطقه اعزام و اقدام به تخلیه آب کردند.

علی نیا افزود : در برآورد اولیه بیش از3000متر مکعب آب مسیر پل دسترسی به روستای فیروز بهرام درمحدوده اتوبان تهران-ساوه انباشته و باعث مسدود شدن مسیرتردد خودروها شده بود ،که در نهایت با استقرار6اکیپ ویژه با استفاده از 20 دستگاه پمپ مکنده و بالغ بر 18 ساعت کار مداوم آب انباشته شده تخلیه شد.

➕اینبار هم پرسنل شهرداری اسلامشهر با اقدامات جهادی ،درخارج از محدوده حریم شهراسلامشهر و در راستای خدمات رسانی به هموطنان خود اقدام به تخلیه آب و رفع آبگرفتگی این پل کردند، در حالی که لایروبی آب راه،نگهداری پل و رفع آبگرفتگی در پل از جمله ماموریتها و وظایف سازمان راهداری است که باتوجه به کاستی ها و کمبودهای این سازمان، باید مسئولین امر تدابیری اتخاذ کنند .

رده دسترسی شمالی روستای فیروز بهرام پس از 3روز مسدود بودن ،از صبح امروز بروی خودروها و اهالی منطقه بازگشایی شد .

آدرس کوتاه شده: