نامگذاری یکی از معابر اسلامشهر بنام شهید محسن فخری زاده
چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۹ ۱۴۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
نامگذاری یکی از معابر اسلامشهر بنام شهید محسن فخری زاده

نامگذاری یکی از معابر اسلامشهر بنام شهید محسن فخری زاده

شهردار اسلامشهر گفت : یکی از معابر شهر اسلامشهر بنام دانشمند شهید محسن فخری زاده نام گذاری می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری ،دکتر حسین طلا شهردار اسلامشهر ،ظهر امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی که با حضور اکثریت اعضای شورا برگزارشد، با عرض تسلیت شهادت شهید فخری زاده ،اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت یادو خاطره دانشمند شهید محسن فخری زاده یکی از معابر وخیابانهای شهر اسلامشهر بنام این شهید نامگذاری می شود .

شهردار اسلامشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهر ،بیان کرد: اگر همکاری و همراهی و حمایتهای اعضای شورای شهر ازمجموعه شهرداری نبود،قطعا امروز خبرهای خوب از انجام پروژه های عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف شهر به گوش نمی رسید ،موفقیتهای بدست آمده حاصل تلاشهای همه مجموعه مدیریت شهری است و همگان در کسب ابن موفقیتها سهیم هستند.

دکتر طلا با ارائه گزارشی ازروند اجرایی پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر،تاکید کرد: براساس قراردادمنعقده با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هزینه اجرایی طرح از طریق تهاتر املاک و سایر منابع مالی شهرداری تامین می شود و در صورتی که بشوداملاکی را از طریق مزایده فروخت ،بصورت نقدی به قرارگاه پرداخت می شود .

در ادامه این جلسه لوایح ارسالی و پیشنهادی شهرداری پس ازبحث و بررسی و تبادل نظر اعضا ، تصویب شد و برای تایید نهایی به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شد.

آدرس کوتاه شده: