در آستانه فجر انقلاب و در روز وفات حضرت ام البنین (س) صورت گرفت : دیدار شهردار و مدیران ارشد شهرداری با مادران شهدا
پنجشنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۲۰ ۶۷۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
در آستانه فجر انقلاب و در روز وفات حضرت ام البنین (س) صورت گرفت :  دیدار شهردار و مدیران ارشد شهرداری با مادران شهدا

در آستانه فجر انقلاب و در روز وفات حضرت ام البنین (س) صورت گرفت : دیدار شهردار و مدیران ارشد شهرداری با مادران شهدا

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران وهمسران شهدا ،شهردار اسلامشهر بهمراه رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران ارشد شهرداری با حضور در محضر مادران شهدای شهرستان با آرمانهای امام و شهدا تجدید پیمان کردند .

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، صیدی دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرداری با اعلام این مطلب افزود : مادران شهدا تجلی واقعی ایثار و مدافعان اصلی حریم مقدس ولایت هستند که به تبعیت از زنان بزرگی همچون حضرت ام البنین (س) با تربیت فرزندان ولایتمدار، تاریخ مادران حماسه‌ساز را برای همیشه ماندگار ساختند.

➕وی در ادامه بیان داشت :حضرت ام البنین(س) به عنوان یکی از بانوان بزرگ اسلام، الگوی بردباری در برابر داغ عزیزانش است و به راستی سالروز وفات این بانوی نمونه و الگو بهترین روز برای تکریم مادران و همسران شهدا به شمار می رود به همین منظور ستاد دهه فجر شهرداری با حضور شهردار ،رییس شورای اسلامی شهر، به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا و معاونین و مدیران مناطق 6گانه و سازمانهای تابعه در منزل 8 مادر و همسر شهید شهرستان که دو تن از اعضای خانواده خود را تقدیم انقلاب کردند در یک زمان مشخص حضور یافتند .

در این دیدارها که با رعایت پروتکل بهداشتی صورت پذیرفت شهردار و معاونین و دیگر مدیران شهری با ادای احترام به این عزیزان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند .

آدرس کوتاه شده: