رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:خدمت به مردم وظیفه همه ی دستگاه هاست
چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ۷۳۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:خدمت به مردم وظیفه همه ی دستگاه هاست

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:خدمت به مردم وظیفه همه ی دستگاه هاست

اورینب مسرور در نود و سومین نشست علنی شورا اظهار داشت: خدمت به مردم و جلب رضایت مندی آنان وظیفه همه دستگاههاست.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، روز گذشته در نود و سومین نشست علنی شورا که با حضور رئیس و اکثریت اعضای شورا، شهردار، مدیران شهری، اصحاب رسانه و معاون بیمه تامین اجتماعی اسلامشهر برگزار شد، اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: پیشاپیش روز مادر را خدمت بانوان سرزمینم و مادران شهرستان اسلامشهر به ویژه بانوان شهرداری اسلامشهر تبریک و تهنیت عرض می کنم.

????رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری و ادارات به عنوان دستگاه خدمات‌رسان وظیفه تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم را دارند، افزود: شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده شهروندان وظیفه دارد مسائل، دغدغه ها و گرفتاری های مردم را به دستگاه مربوطه انتقال دهد و در این راستا از مسئولین بیمه تامین اجتماعی درخواست داریم در جهت تسهیل مسیر خدمات رسانی به مردم گام بردارند.

➕گفتنی است 9 لایحه در نود و سومین نشست علنی شورا مورد بررسی قرار گرفت که میتوان به درخواست صدور مجوز بیلان و عملکرد شش ماهه نخست سال 99 شهرداری و سازمان های تابعه به پیوست 3 نسخه، پرداخت ترمیم عیدی کارمندان، صدور مجوز برگزاری مزایده فروش برخی اراضی در مالکیت شهرداری، واگذاری اجاره مجموعه ورزشی امام خمینی و ... اشاره نمود.

آدرس کوتاه شده: