بازدید استاندار و هیئت همراه از بوستان 6/5هکتاری شهید حاج قاسم سلیمانی
پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۳۴ ۵۸۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازدید استاندار و هیئت همراه از بوستان 6/5هکتاری شهید حاج قاسم سلیمانی

بازدید استاندار و هیئت همراه از بوستان 6/5هکتاری شهید حاج قاسم سلیمانی

صبح امروز محسنی بندپی استاندار تهران در بازدید از بوستان 6/5هکتاری شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک امام حسین، در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این بازدید که فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و سایر مدیران و مسئولین شهرستانی نیز حضور داشتند، هوشمند عسگریان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز توضیحاتی را در خصوص مراحل احداث و امکانات خاص این مجموعه بزرگ تفریحی خدماتی همچون دریاچه مصنوعی، آبشار 8 متری، استقرار یک فروند هواپیما به عنوان رستوران، کلبه روستایی و ... به حاضرین ارائه داد.

➕ در ادامه دکتر حسین طلا شهردار اسلامشهر با بیان موضوع قرارگرفتن شهرک امام حسین در بافت فرسوده اسلامشهر و عدم وجود دسترسی مناسب برای خروج از شهرک در شرایط بحرانی، به بازگشایی و احداث خیابان شامی از شهرک امام حسین به سمت مسکن مهر و همچنین احداث مسیر منتهی به بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی از سمت بلوار حضرت معصومه اشاره کرد و گفت : با احداث این مسیرها، شهرک امام حسین عملا از بن بست خارج شد ضمن اینکه بوستان 6/5 هکتاری شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان محلی مناسب برای اسکان اضطراری در شرایط بحرانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

➕گفتنی است در حاشیه این برنامه، از تعدادی از اتوبوس های بازسازی شده شهرداری اسلامشهر نیز بازدید بعمل آمد و از زحمات مجموعه مدیریت شهری در جبران کمبود اتوبوس از این طریق در جهت جلب رضایت شهروندان تقدیر شد.

آدرس کوتاه شده: