معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور: پیشرفت عملیات احداث مترو اسلامشهر باوجود موانع پیش رو چشمگیر و قابل تقدیر است .
چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۲۴ ۴۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور:  پیشرفت عملیات احداث مترو اسلامشهر باوجود موانع پیش رو چشمگیر و قابل تقدیر است .

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور: پیشرفت عملیات احداث مترو اسلامشهر باوجود موانع پیش رو چشمگیر و قابل تقدیر است .

حسین رجب صلاحی در خلال جلسه مجمع عمومی اتحادیه شرکتهای قطار شهری کشور به میزبانی سازمان مترو اسلامشهر گفت: شهرداری اسلامشهر با عزم جهادی و همت بالا، عملیات احداث پروژه عظیم و ملی مترو اسلامشهر را آغاز کرد.

 

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگار فارس ضمن تقدیر از تلاشهای مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر و قرارگاه خاتم الانبیاء،اظهار داشت: با وحدت و همدلی مدیریت مجموعه شهرداری اسلامشهر تاکنون این طرح با پشت سر گذاشتن موانع مختلف، رو به جلو حرکت کرده و دارای پیشرفت‌های بسیار خوبی است.

وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء در شرایط فعلی کشور با اجرای طرح‌های عمرانی، نشان داده که به دنبال منافع مادی نبوده و مهم‌ترین هدف آن رشد بیشتر و توسعه کشور است.

وی در خصوص اعتبار پیش بینی شده برای مترو اسلامشهر نیز گفت: با پیشنهاد ارائه شده از مجموع بودجه مترو شهرها بالغ بر 7هزار میلیارد تومان به این امر اختصاص خواهد یافت.

آدرس کوتاه شده: