گامهای بلند شهرداری برای توسعه و آبادانی اسلامشهر
چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ۳۸۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
گامهای بلند شهرداری برای توسعه و آبادانی اسلامشهر

گامهای بلند شهرداری برای توسعه و آبادانی اسلامشهر

شهردار اسلامشهر در جلسه رسمی شورای اسلامی گفت: اگر نگاهمان به گام‌های کوچک باشد نمی توانیم گام بلندی برداریم، همگی باید کمک کنیم تا به افق بلندی برسیم.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ،حسین طلا شهردار اسلامشهر در نودوششمین نشست رسمی شورا با اشاره به اینکه رهنمودها و نقشه راه شورا موجب شد تمام تلاش خود را به کار ببریم تا قالب بودجه به سمت عمرانی پیش رود، اظهار کرد: همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در سالهای اخیر باعث شده تا پروژه‌های بزرگی چون مترو و کمربندی شمالی را در دست بگیریم و پروژه‌های عمرانی متعددی نیز در سطح شهر در حال اجرا است .

➕وی افزود: بودجه سال 99 با متمم بودجه موفقیت‌آمیز بوده و بودجه سال آینده نیز عمدتاً عمرانی است و 1060 میلیارد تومان پیش‌بینی بودجه در حوزه عمرانی شده است.

شهردار اسلامشهر با بیان اینکه اگر نگاهمان به گام‌های کوچک باشد نمی توانیم گام بلند برداریم تاکید کرد: در مجموعه مدیریت شهری باید همگی کمک کنیم تا به افق بلند برسیم و شهرداری اسلامشهر با همت و همراهی شورای شهر، مجموعه مدیریتی استان و دستگاه‌های مدیریتی شهرستان اسلامشهر دست در دست هم دادند تا موجبات توسعه و آبادانی شهرستان را فراهم کنیم.

آدرس کوتاه شده: