برگزاری آئین تجلیل از روسای هیئت های ورزشی شهرستان اسلامشهر
چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۵۹ ۴۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری آئین تجلیل از روسای هیئت های ورزشی شهرستان اسلامشهر

برگزاری آئین تجلیل از روسای هیئت های ورزشی شهرستان اسلامشهر

باحضور رئیس و اعضای شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان از روسای هیئت های ورزشی شهرستان تقدیر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهردر سخنانی ضمن خیر مقدم به روسای هیئت های ورزشی شهرستان گفت: قطعا ورزش به عنوان نماد فتوت و جوانمردی در ارتقاء ارزش های انسانی و افزایش سلامت روحی و جسمی و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی بسیار موثر است و این موضوع را در شهر اسلامشهر مدیون زحمات و تلاش های شما هستیم که موجب زبانزد شدن و خوش درخشیدن قهرمانان ورزشی اسلامشهر شده است.

➕مسرور اظهار داشت: امروز به رسم سنوات گذشته ضمن تجلیل از روسای هیئت های ورزشی شهرستان، بر حمایت همه جانبه مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر از ورزش شهرستان تاکید می کنیم که در این راستا میتوان به افزایش ردیف بودجه های ورزشی و مساعدت های مالی در نظر گرفته شده اشاره نمود.

➕در ادامه سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تشکر از فعالیت های هیئت های ورزشی شهر اسلامشهر که موجب پرورش قهرمانان اسلامشهری و خوشنامی اسلامشهر در زمینه ورزش شده، بر ارتقا سطح فرهنگی و اجتماعی شهر با استفاده از ظرفیت هیئت های ورزشی تاکید کردند.

➕در ادامه برخی روسای هیئت های ورزشی شهرستان به بیان دغدغه ها و خواسته های خود پرداختند و در پایان جلسه نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از روسای هیئت های ورزشی شهرستان توسط رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

آدرس کوتاه شده: