سرپرست شهرداری اسلامشهر خبرداد: احداث مرکز شماره گزاری خودروهای سبک و سنگین در اسلامشهر
دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ۰۸:۴۳ ۵۵۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
سرپرست شهرداری اسلامشهر خبرداد: احداث مرکز شماره گزاری خودروهای سبک و سنگین در اسلامشهر

سرپرست شهرداری اسلامشهر خبرداد: احداث مرکز شماره گزاری خودروهای سبک و سنگین در اسلامشهر

محسن حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر در جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری از پیگیری جهت اخذ مجوز و راه اندازی مرکز شماره گذاری خودروهای سبک و سنگین در اسلامشهر خبر داد.


 

 
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، سومین جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری اسلامشهر در سال جدید به ریاست محسن حمیدی سرپرست شهرداری و با حضور کریم نایبی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران ارشد شهرداری با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کریم نایبی،نایب رئیس شورا از زحمات دکتر حسین طلا شهردار پیشین اسلامشهر تقدیر و تشکر نمود و خواستار اهتمام مدیران در به ثمر نشستن پروژه های عمرانی نیمه تمام و در دست اجرای شهرداری شد.

حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر نیز در این جلسه، به موضوع بودجه امسال اشاره و دستور پیگیری وصول مطالبات توسط حوزه معاونت اداری و مالی شهرداری را صادر کرد.

درادامه ضمن بررسی مصوبات جلسات پیشین و پیگیری روند اجرای مصوبات، موضوعاتی همچون پیگیری پرونده های شهرسازی و ارسال به کمیسیون ماده صد، عملیات عمرانی جایگاه سوخت، آسفالت معابر و خیابان ها از جمله خیابانهای کمیل و ورودی بوستان 6/5هکتاری شهید حاج قاسم سلیمانی، رسیدگی به بوستانها و فضاهای سبز شهری، ساماندهی سد معابر توسط دستفروشان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سرپرست شهرداری اسلامشهر در پایان جلسه به تلاش ویژه مدیران مناطق و سازمانهای تابعه در انجام وظایف تاکید و با توجه به لزوم احداث و راه اندازی مرکز خدمات خودرویی، دستور اخذ مجوزهای لازم درخصوص راه اندازی مرکز شماره گذاری خودروهای سبک و سنگین توسط سازمان مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک در اسلامشهر را صادر نمود.

آدرس کوتاه شده: