سرپرست شهرداری تاکید کرد: کاهش بودجه خللی ایجاد نمی کند پروژه ها را تا حد توان به نتیجه می رسانیم
پنجشنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۴۶ ۴۵۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
سرپرست شهرداری تاکید کرد:  کاهش بودجه خللی ایجاد نمی کند پروژه ها را تا حد توان به نتیجه می رسانیم

سرپرست شهرداری تاکید کرد: کاهش بودجه خللی ایجاد نمی کند پروژه ها را تا حد توان به نتیجه می رسانیم

محسن حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر در حاشیه جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر که با هدف بررسی اشکالات هیات انطباق مصوبات به بودجه سال 1400 شهرداری برگزار شده بود، تاکید کرد شهرداری با همین بودجه پروژه ها را تاحد امکان به نتیجه خواهد رساند.



به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر دکتر حمیدی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در بدنه بودجه سال جاری شهرداری گفت: در اصلاح بودجه، کاهش کمی در بخش فعالیتهای عمرانی ایجاد شده و لازم است همکاران ما در شهرداری به سرعت جلساتی را برای تطبیق بودجه جدید با برنامه های شهرداری برگزار کنند تا بتوانیم به سرعت همه پروژه های پیش بینی شده را وارد مدار اجرا کنیم تا در نیمه اول امسال شهروندان طعم خوش عمران و آبادانی را بچشند.

حمیدی با بیان این که هیچ خللی در امور ایجاد نخواهد شد، تاکید کرد: تلاش ما و شورای شهر این است که بتوانیم همه امور شهر را به موازات هم پیش ببریم. یعنی دقیقا همتراز با فعالیت های عمرانی، موضوع پرسنلی ما که با افزایش چشمگیر حقوق بر مبنای تصمیمات دولت همراه بوده نیز هیچ خللی را به خود نخواهد دید و حتما تمام حقوق پرسنل را در قالب دستورالعملهای دولت پرداخت خواهیم کرد.

➕او در ادامه خاطر نشان کرد که به زودی پروژه های مهم و بزرگ شهر وارد مرحله جدیدی از اجرا خواهند شد و به صورت مرتب گزارش های دقیقی از روند اجرای پروژه ها به شهروندان ارائه خواهد شد.

➕حمیدی در پایان از اعضای هیات انطباق و همچنین نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر به خاطر توجه ویژه ای که به بحث بودجه داشتند قدردانی کرد و گفت: وجود تضارب آرا باعث بهبود روش ها و جامعیت بیشتر تصمیم ها می شود و مسایل پیش آمده درباره بودجه سبب شد تا بتوانیم بودجه قوی تر و چابک تری حاصل شود که این موضوع بسیار مهم و ارزشمند است.

آدرس کوتاه شده: