دیدار سرپرست و مدیران شهرداری اسلامشهر با رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر
پنجشنبه, ۰۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۵ ۶۶۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
دیدار سرپرست و مدیران شهرداری اسلامشهر با رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر

دیدار سرپرست و مدیران شهرداری اسلامشهر با رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر

همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه ،دکتر محسن حمیدی سرپرست شهرداری و جمعی از مدیران شهرداری اسلامشهر با رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر دیدار کردند.

 

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در آستانه هفتم تیر سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72تن از یاران امام وانقلاب و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، محسن حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر بهمراه تعدادی از مدیران شهرداری با حضور در دفاتر رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر، هفته قوه قضائیه را به مجموعه کارکنان و قضات دستگاه قضایی تبریک گفتند.

????در این نشست صمیمی، محسن حمیدی سرپرست شهرداری ضمن تجلیل از شخصیت شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه از مساعدت ها وحمایتهای رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر برای پیشبرد امور شهری قدردانی و گزارشی کوتاه از روند امور جاری شهرداری و پروژه های در دست اقدام ارائه کرد.

➕دکتر کمیلی مقدم رئیس دادگستری اسلامشهر نیز در سخنانی به برخی از پروژه ها و فعالیتهای شهرداری که در بازه زمانی کوتاه، اثر بخشی خوبی برای جلب رضایت شهروندان داشته اشاره کرد و افزود: اجرای طرحهایی مانند تامین روشنایی جاده احمدآباد مستوفی و اصلاح هندسی میدان نماز ضمن به حداقل رساندن سوانح و کاهش بار ترافیکی موجب شده تا نظرات خوبی از شهروندان به گوش برسد و مردم خود به چشم می بینند که چه فعالیتهایی در شهر انجام می شود که این امر برای همه ملموس است.

➕در ادامه اسدی مقدم دادستان اسلامشهر نیز با اشاره به اینکه پس از تغییر مدیریتی در مجموعه شهرداری، هیچگونه توقفی در اجرای پروژه های کلان شهری همچون مترو، کمربندی شمالی و .. رخ نداده، اظهار کرد: به لطف خدا مدیران توانمندی در شهرداری اسلامشهر مشغول بکار هستند که با تلاش ایشان رونق و پیشرفت در شهر همچون گذشته دیده می شود و امیدواریم بتوانند با همین شتاب بلکه بیشتر در دوره آینده شورای شهر در مسیر پیشرفت و آبادانی شهر گام بردارند که در این راستا مجموعه قضایی شهر از هیچگونه کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

آدرس کوتاه شده: