رفع معضل ترافیک میدان الغدیر با اجرای طرح اصلاح هندسی میدان
سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۲ ۵۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
رفع معضل ترافیک میدان الغدیر با اجرای طرح اصلاح هندسی میدان

رفع معضل ترافیک میدان الغدیر با اجرای طرح اصلاح هندسی میدان

طرح اصلاح هندسی میدان الغدیر در دستور کار سازمان مهندسی شبکه حمل و نقل شهری قرار گرفت.

 

 
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حمیدرضا چابک رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهری اظهار کرد: به منظور رفع معضل ترافیک در میدان الغدیر، طرح اصلاح هندسی این میدان در دستور کار سازمان مهندسی شبکه حمل و نقل شهری قرار گرفته است.

➕چابک با اشاره به ضرورت انجام اجرای طرح هندسی میدان الغدیر افزود: پس از اصلاح هندسی میدان نماز و موفقیت به دست آمده در رفع معضل ترافیک محور آیت الله سعیدی، طرح مطالعاتی اصلاح میدان الغدیر آغاز شده و در صورت تصویب شورای شهر و شورای ترافیک شهرستان و تامین اعتبارات مورد نیاز، عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

➕وی با اشاره به اینکه میدان الغدیر یکی از مهمترین میادین ورودی و خروجی به اسلامشهر است، بیان کرد: قرار گرفتن در ابتدای بلوار حضرت معصومه(س) و حجم بالای خودرو‌های ورودی و خروجی به میدان، هندسه ناموزون و فضای سبز موجود، وجود چراغ راهنمایی و تقاطع های همسطح و غیر متقارن از مهمترین علل ایجاد ترافیک و حوادث رانندگی در این محور می‌باشند.

➕رئیس سازمان مدیریت مهندسی شبکه حمل و نقل شهری اسلامشهر خاطر نشان کرد: بنا به ضرورت و در جهت رفاه حال شهروندان و بهبود وضعیت ترافیک و ایمنی معبر، پروژه اصلاح هندسی میدان الغدیر در سال جاری به مرحله اجرا در خواهد آمد و پیش‌بینی می‌شود با همکاری سایر دستگاه‌ها در کمترین زمان این طرح تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
آدرس کوتاه شده: