عدم توقف پروژه های عمرانی در ایام انتخابات و شرایط اقتصادی کشور جای تقدیر دارد.
چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹ ۳۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
عدم توقف پروژه های عمرانی در ایام انتخابات و شرایط اقتصادی کشور جای تقدیر دارد.

عدم توقف پروژه های عمرانی در ایام انتخابات و شرایط اقتصادی کشور جای تقدیر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: از مجموعه مدیریت شهری که در انتخابات وظایف خطیری برعهده داشتند و با این وجود هیچ پروژه عمرانی متوقف نگردید، سپاسگزارم.


 

اورینب مسرور در یکصد و ششمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر که با حضور اکثریت اعضای شورا، سرپرست شهرداری و مدیران شهری برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم اسلامشهر از حضور پرشور شهروندان در انتخابات 1400 که با وجود شرایط کرونایی و بد اقتصادی حاکم بر جامعه برگزار شد و همچنین از مجموعه مدیریت شهری من جمله فرماندار محترم اسلامشهر، اعضای محترم هیئت نظارت و اجرایی واعضای محترم شورای تامین، ائمه جمعه شهرستان ، شهرداری محترم و سازمان های تابعه و مجریان و ناظرین که تمام تلاش خود را در برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری به کاربستند، کمال تشکر را دارم.

????مسرور با تبریک انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی، تاکید کرد: به منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اسلامشهر تبریک میگویم و از زحمات همکارانم در شورای پنجم نیز که طی چهار سال اخیر با تلاش های خود سعی در عمران و آبادانی شهر و رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان داشتند، کمال قدردانی را دارم.

????رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به روز شهرداریها و دهیاریها افزود: از مجموعه مدیریت شهری که تمام توان خود را به کار گرفت تا در ایام انتخابات که مسئولیت سنگینی بر عهده داشتند، هیچ پروژه عمرانی متوقف نگردید، سپاسگزارم.

➕نامه شهرداری موضوع انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت مپنا در خصوص بررسی روشهای تامین مالی پروژه مترو نخستین موضوع مورد بررسی پارلمان شهری بود که با توجه به توضیحات مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی و سرپرست شهرداری اسلامشهر و تبادل نظر اعضای شورا موافقت شد.

➕لایحه دو فوریتی پیشنهادی شهرداری در خصوص احداث و راه اندازی مرکز تعویض پلاک خودروهای سبک و سنگین از محل ردیف بودجه مصوب به روش مناقصه عمومی در پلاک های ثبتی متعلق به شهرداری، دیگر موضوعی بود که پس از تبادل نظر در جلسه امروز مقرر گردید به کمیسیون‌های خدمات شهر و حقوقی ارجاع و پس از یک هفته بررسی و مجدد در جلسه مطرح شود .

➕لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص شرکت ساختمانی برآوند مبنی بر صدور مجوز احداث بنای تجاری از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست امروز شورا بود که به دلیل عدم اجرای تعهدات شرکت برآوند به شهرداری، این لایحه به شهرداری عودت و از دستور خارج شد.

➕لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص واگذاری فعالیت حوزه آموزش قرآنی با 70 مربی به موسسات فرهنگی و مذهبی واجدالشرایط موضوعی بود که پس از شنیدن نظرات اعضای شورا و سرپرست شهرداری، با واگذاری به بخش خصوصی به منظور بهره برداری بهتر از ظرفیت های دارالقرآن موافقت شد.

➕گفتنی است بررسی نامه جلسات یکصد و چهارم و یکصدو پنجم هیئت تطبیق از دیگر موارد مطرح شده در نشست رسمی امروز شورای شهر اسلامشهر بود.

آدرس کوتاه شده: