سرپرست شهرداری اسلامشهر خبر داد: از ابتدای سال جاری بیش از 40 پروژه عمرانی در اسلام شهر کلید خورده است
چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰ ۵۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
سرپرست شهرداری اسلامشهر خبر داد: از ابتدای سال جاری بیش از 40 پروژه عمرانی در اسلام شهر کلید خورده است

سرپرست شهرداری اسلامشهر خبر داد: از ابتدای سال جاری بیش از 40 پروژه عمرانی در اسلام شهر کلید خورده است

محسن حمیدی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه 41 پروژه عمرانی در سطح شهر اسلامشهر عملیاتی شده و 17 پروژه نیز در مرحله عقد قرارداد می باشد.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محسن حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر در یکصد و ششمین نشست رسمی شورا، با ارائه گزارشی از فعالیت های سه ماهه اخیر در مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: با تعامل خوبی که بین شورای شهر و شهرداری حاکم است، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 41 پروژه عمرانی اجرا و 17 پروژه عمرانی هم در مرحله انعقاد قرارداد است و نشان میدهد که نگاه شهرداری به پروژه های خُرد و پروژه های کلان یکسان است.

وی گفت: در اجرای اصلاح هندسی میدان نماز که عملاً یک تقاطع غیر همسطح روی زمین ایجاد شده قریب به 3 هکتار تعریض و بیش از 55 هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده، طرح مطالعاتی این پروژه از سال گذشته و عملیات اجرایی آن از اسفندماه آغاز و اکنون که زیر بار ترافیک رفته رضایتمندی اکثر شهروندان و خودروهای عبوری از اسلامشهر را به همراه دارد.

حمیدی با اشاره به سرعت مناسب حفاری تونل مترو تاکید کرد: تقریباً نیمی از قطعه اول حفر تونل دستی مترو و 38 درصد از قطعه دوم حفر تونل مکانیزه انجام و شهرداری اسلامشهر در حوزه مترو عملکرد قابل قبولی در کشور به ثبت رسانده به طوری که در اردیبهشت و خرداد رکورد حفر 260 متر تونل را داشته است.

سرپرست شهرداری اسلامشهر افزود: عملیات احداث پروژه کمربندی شمالی نیز با بیش از 30 درصد پیشرفت بدون توقف پیش می‌رود، در پرداخت حقوق پرسنل هم که از پروژه های بزرگ شهرداری است، تاکنون مشکلی نداشتیم.

➕وی با اشاره به لایحه انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت مپنا در خصوص بررسی روشهای تامین مالی پروژه مترو تصریح کرد: برای اجرای پروژه ملی مترو بایستی از روشهای تامین منابع مالی بهره گیریم تا سرمایه شهر برای فرزندانمان باقی بماند.

حمیدی در مورد لایحه دو فوریتی شهرداری در خصوص احداث و راه اندازی مرکز تعویض پلاک خودروهای سبک و سنگین نیز گفت: با توجه به اینکه در غرب استان تهران مرکز تعویض پلاک خودروهای سبک و سنگین نداریم، راه اندازی این مرکز در اسلامشهر علاوه بر ایجاد درآمد پایدار شهری، موجب سهولت در خدمات رسانی به شهروندان اسلامشهر و شهرستانهای غرب استان تهران می شود.

آدرس کوتاه شده: