تجهیز شهرداری اسلامشهر به سامانه تام
چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۶ ۴۸۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تجهیز شهرداری اسلامشهر به سامانه تام

تجهیز شهرداری اسلامشهر به سامانه تام

همزمان با 14 تیرماه روز شهرداریها ودهیاریها از سامانه تخمین آسیب مخاطرات مدیریت ستاد بحران شهرداری اسلامشهر رونمایی شد.

 

 
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ،با هدف مواجه اصولی و ارائه راهکارهای موثر و منطقی در مواقع بروز بحرانهایی همچون سیل ، زلزله ، و دیگر بلایایی طبیعی و در راستای تصمیم گیری و اجرای به موقع در کمترین زمان ممکن نسبت به امداد رسانی در شرایط بروز بحران ، سامانه تخمین آسیب مخاطرات در مدیریت ستاد بحران شهرداری اسلامشهر راه اندازی شد .

داوود غلامی مدیر ستاد بحران شهرداری اسلامشهر در این خصوص گفت : این سامانه با تکیه بر دانش ، تجربه و پشتکار چندین ساله جوانان نخبه شرکت مهندسین مشاور بنیان زمین پایدار و همکاری تیم تخصصی کارشناسان ستاد مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر همزمان با روز شهرداریهاو دهیاریها درکشور نصب و راه اندازی شده است.

رئیس ستاد بحران شهرداری اسلامشهر در ادامه سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از رونمایی این سامانه بیان داشت : این سامانه کمک می کند تا با شبیه ‌سازی رخداد‌های طبیعی (همچون زلزله ) از برآورد میزان خسارات ناشی از قبل و بعد از و قوع زمین لرزه یا هرگونه بحران مشابهی مطلع و بر اساس آن میتوان اقدامات موثر و چاره ساز در کوتاهترین زمان ممکن تصمیم گیری و اقدام گردد.

لازم به ذکر است با نصب و راه اندازی سامانه تام در مدیریت ستاد بحران شهرداری اسلامشهر ، این شهر جزء شهرهای پیشگام در زمینه استفاده از سامانه ی واکنش سریع در مواجهه با مخاطرات طبیعی در کشور می باشد.

آدرس کوتاه شده: