بازسازی 32 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل شهری
یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۷ ۴۴۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازسازی 32 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل شهری

بازسازی 32 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل شهری

با بازسازی 32 دستگاه اتوبوس شهری، ناوگان حمل و نقل شهری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر جوان می شود.



به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، ابراهیم ابراهیم مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با اتمام بازسازی و جوان سازی 32 دستگاه اتوبوس شهری، این اتوبوسها از طریق برگزاری مزایده عمومی جهت فعالیت 5 ساله در خطوط سازمان به اشخاص واجد شرایط واگذار می گردد.

➕ابراهیم گفت: با افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها و وارد نشدن اتوبوس‌های جدید به کشور به دلیل تحریم، بازسازی به عنوان راهکاری منطقی برای افزایش عمر ناوگان اتوبوسرانی اسلامشهر در دستور کار قرار گرفت.

➕وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شهرداری اسلامشهر در شرایط اقتصادی تحریم ترجیح داده با بازسازی اتوبوس های فرسوده جانی تازه به این ناوگان بدهد، تاکید کرد: بازسازی 17 دستگاه از اتوبوس های خریداری شده از بهره برداران بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از محل بودجه مصوب شهرداری اسلامشهر در روزهای پایانی سال گذشته کلید خورد.

➕مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر تصریح کرد: تعداد 10 دستگاه اتوبوس از اتوبوسهای خریداری شده از بهره برداران بخش خصوصی توسط شرکت شهاب خودرو با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و همچنین تعداد 5 دستگاه اتوبوس های خریداری شده از بهره برداران بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و بودجه مصوب شهرداری اسلامشهر از ابتدای سال جاری تاکنون بازسازی شده است.

➕ابراهیم با بیان اینکه در سال گذشته نیز 23 اتوبوس بازسازی و به ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر افزوده شده، گفت: خرید 8 دستگاه از اتوبوس های اتمام قراردادی بهره‌برداران با اعتباری بالغ بر 15/5 میلیارد ریال و بازسازی تعداد 15 دستگاه از اتوبوس های بخش خصوصی و تمدید قرارداد بهره برداران از 2 الی 5 سال با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری در سال 99 انجام شده است.

➕وی ادامه داد: با افزودن اتوبوس های نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر، شاهد روان‌تر شدن ارائه خدمات به شهروندان به ویژه کاهش تراکم سفر در برخی خطوط شهری می باشیم.

آدرس کوتاه شده: