خرید دام زنده بهداشتی از مرکز عرضه دام زنده شهرداری اسلامشهر
دوشنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۱ ۳۳۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
خرید دام زنده بهداشتی از مرکز عرضه دام زنده شهرداری اسلامشهر

خرید دام زنده بهداشتی از مرکز عرضه دام زنده شهرداری اسلامشهر

شهروندان میتوانند دام زنده خود را از مرکز عرضه دام زنده شهرداری با رعایت دستورالعملهای بهداشتی تهیه کنند



 

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری، مرتضی بشارتی رئیس سازمان ساماندهی میادین و مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام، مرکز عرضه بهداشتی دام زنده شهرداری اسلامشهر آماده ارائه خدمات به شهروندان است تا بتوانند نسبت به ادای نذورات خود  اقدام کنند.

➕وی افزود: مرکز عرضه دام زنده شهرداری در 13 غرفه و زمینی به وسعت 2 هکتار جنب جایگاه CNG دارالسلام واقع شده و شهروندان می توانند دام‌زنده مورد نیاز خود را در این مرکز با نرخ مصوب، وزن دقیق و زیر نظر دامپزشکی و تایید سلامت دام تهیه نمایند.

بشارتی با اشاره به اینکه مرکز عرضه دام زنده اسلامشهر در ابتدای راه اندازی در سال های گذشته نیز به همشهریان خدمات ارائه می کرده، تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای حفظ سلامت خود و دیگران در مراجعه به مرکز عرضه بهداشتی دام، نکات مربوط به ایمنی و بهداشت فردی و جمعی را برای پرهیز از ابتلا به کرونا و انتقال آن به دقت رعایت کنند.

➕رئیس سازمان میادین و ساماندهی میادین مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی افزود: به شهروندان عزیز توصیه می شود برای حفظ سلامتی خود و خانواده شان از مرکز معتبر عرضه دام زنده شهرداری اسلامشهر خرید کنند که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی و بازرسی برای قیمت تنظیم بازار و نظارت دامپزشکی برای عرضه دام سالم در این محل انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز عرضه دام زنده  بعد از ظهر ها هم  آماده عرضه دام به شهروندان عزیز است، خاطرنشان کرد: مراجعین در صورت مشاهده هرگونه تخلف، می‌توانند به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و یا سامانه 137 شهرداری موارد را اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

گفتنی است از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون مرکز عرضه دام زنده شهرداری اسلامشهر مرتباً ضدعفونی و گندزدایی می شود.

آدرس کوتاه شده: