فروش هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای احداث ایستگاه مترو میدان نماز
دوشنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۵ ۴۰۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
فروش هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای احداث ایستگاه مترو میدان نماز

فروش هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای احداث ایستگاه مترو میدان نماز

عملیات احداث ایستگاه مترو میدان نماز با فروش هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت به زودی آغاز می شود.



 

 
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری، محسن حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر از فروش اوراق مشارکت برای تامین منابع مالی احداث ایستگاه مترو میدان نماز با پیگیری وهماهنگی های دکتر مهدی شریفیان نماینده مردم تهران ،ری ،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خبرداد.

حمیدی افزود: طرح فروش هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت مترو اسلامشهر با مجوز شماره 00/85710 بانک مرکزی به منظور تأمین منابع مالی احداث ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر روز دوشنبه 28 تیر ماه انجام شد.

➕وی با اشاره به اینکه بازپرداخت این اوراق مشارکت به صورت مشترک از سوی دولت و شهرداری اسلامشهر ضمانت شده بیان کرد: این میزان اوراق مشارکت با نام و با سود علی الحساب سالیانه 18 درصد، چهار ساله و معاف از مالیات بوده و با فروش کامل این اوراق در روز جاری اعتبار آن صرف احداث ایستگاه مترو میدان نماز خواهد شد.

➕سرپرست شهرداری اسلامشهر ضمن قدردانی از پیگیریهای موثر و زحمات دکتر مهدی شریفیان نماینده مردم تهران ،ری ،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامیو همچنین اعضای شورای اسلامی اسلامشهر و مشارکت خوب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه گفت: با توجه به پیشرفت عملیات حفاری تونل مترو، احداث ایستگاه میدان نماز در دستور کار شهرداری قرار گرفته و با طراحی های انجام شده پیش‌بینی می‌شود این ایستگاه به طول سکو 160 متر با در نظر گرفتن تاسیسات و ابنیه های مورد نیاز در فضایی به وسعت 7 هزار مترمربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال احداث شود.

➕حمیدی خاطرنشان کرد امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز عملیات احداث ایستگاه مترو ظرف مدت تعیین شده و همزمان با تکمیل عملیات احداث تونل و ریل گذاری و نصب تجهیزات تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

????قابل ذکر است عملیات احداث تونل مترو در دو بخش مکانیزه و دستی با حفاری بالغ بر 4هزار متر در حال اجرا بوده و با تغییرات ایجاد شده در مدیریت شهری خللی در اجرای این طرح ملی به وجود نیامده است.

آدرس کوتاه شده: