اجرای پروژه های عمرانی در مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر به ارزش 18 میلیارد تومان
دوشنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۱۱ ۶۳۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اجرای پروژه های عمرانی در مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر به ارزش 18 میلیارد تومان

اجرای پروژه های عمرانی در مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر به ارزش 18 میلیارد تومان

معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: فقط در سال گذشته در مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر به ارزش 18 میلیارد تومان کار عمرانی انجام شده است.

 

 
 
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، هادی گورابی معاون فنی و عمرانی با اشاره به اجرای فعالیت های عمرانی در سطح شهر اظهار داشت: حجم فعالیت عمرانی نسبت به سالهای گذشته در سطح منطقه چهار بسیار بالا و چشمگیر بوده است و اجرای پروژه های عمرانی با هدف بهسازی و نوسازی معابر و بهبود وضعیت تردد شهروندان و صاحبان مشاغل و اصناف همچنان ادامه دارد.

➕وی گفت: بودجه اختصاص یافته به فعالیت عمرانی در شاطره و مجتمع صنفی خدماتی در سال 96 به ارزش 500 میلیون بوده در حالی که در سال 99 تنها در این مجتمع به ارزش 18 میلیارد تومان فعالیت عمرانی انجام شده است.

➕گورابی تصریح کرد: با توجه به اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری درسال جاری از 1700 میلیارد به 1300 میلیارد تومان کاهش یافت، عمده این کاهش بودجه در حوزه عمرانی صورت گرفت اما تمام تلاشمان این است که روند عمرانی که در سطح شهر اتفاق افتاده به قوت خود باقی بماند.

➕این مقام مسئول افزود: با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، خوشبختانه شهرداری در حال انعقاد قرار دادهاست و به امید خدا در سال جاری نیز حجم زیادی از این پروژه ها و فعالیتهای عمرانی در شهر انجام می‌شود.

➕وی بیان کرد: رویکرد و اولویت فعالیت‌های عمرانی در اسلامشهر تکمیل عملیات احداث مترو و کمربندی شمالی است و در کنار آن کارهای خُرد عمرانی همچنان در حال اجرا است و متوقف نمی شود.

آدرس کوتاه شده: