گردش چرخ فعالیت های عمرانی در شورای پنجم
شنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۸ ۵۴۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
گردش چرخ فعالیت های عمرانی در شورای پنجم

گردش چرخ فعالیت های عمرانی در شورای پنجم

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: با وجود فشارهای اقتصادی حاکم بر کشور، چرخ فعالیت های عمرانی در شورای پنجم به گردش درآمد و تعطیل نشد.

 

 
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در یکصد و هفتمین و آخرین نشست رسمی شورای پنجم که با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست و مدیران شهرداری اسلامشهر و اصحاب رسانه برگزار شد، با تبریک ایام و اعیاد پربرکت ماه ذی الحجه اظهار داشت: این ایام خجسته به ویژه عید سعید قربان، ولادت امام هادی (ع) و عید سعید غدیر خم را خدمت همه همشهریان تبریک عرض می کنم و امیدوارم در این عید بزرگ و آسمانی شامل رحمت و مغفرت الهی شویم.

➕وی گفت: خدا را شاکریم که تا آخرین ساعات و روزهای پایانی مسئولیت در شورای پنجم، در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام برمی‌داریم و جا دارد از حمایت های بی دریغ مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار، اعضای شورای تامین، نیروی انتظامی و سپاه و بسیج، ائمه جمعه و جماعات و همه نهادها و ادارات و مردم شریف اسلامشهر کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

➕مسرور در ادامه با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگی در شورای پنجم کلید خورد، تاکید کرد: در مدت دوره پنجم شورای اسلامی شهر پروژه های بزرگی به سرانجام رسیده و برخی از آنها نیز در حال انجام فعالیت عمران هستند و با وجود فشارهای اقتصادی توانستیم چرخ فعالیت های عمرانی را در این شهر به گردش درآوریم و از مسیر عمران، آبادانی و خدمت به مردم جا نمانیم.

➕رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر افزود: روشنایی جاده احمدآباد مستوفی، حفاری تونل مترو، آغاز احداث عملیات کمربندی شمالی، احداث پارک شش و نیم هکتاری شهید سلیمانی، انجام نهضت آسفالت، اصلاح هندسی میدان نماز و ده‌ها پروژه خُرد دیگر از جمله فعالیتهایی است که در کارنامه شورای پنجم ثبت گردید و اعضای شورا در طول این چهار سال تلاش کردند تا با حمایت از فضاهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و دینی رضایت مردم را جلب کنند.

➕در یکصد و هفتمین نشست رسمی شورا 14 لایحه مورد بررسی قرار گرفت که پس از تبادل نظر اعضای شورا و نظر کمیسیون های مربوطه و سخنان مدیران شهری مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت .

➕گفتنی است در این نشست، یکصد و ششمین نامه کمیته تطبیق نیز قرائت و مورد بررسی قرار گرفت و برخی از لوایح آن از سوی شورای اسلامی شهر مجدداً اصرار بر اجرای مصوبه شد.

➕قابل ذکر است در پایان آخرین نشست رسمی شورای پنجم، از مسئولان دفاتر اعضای شورای شهر با اهدای لوحی از سوی اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر تقدیر و تجلیل گردید.

آدرس کوتاه شده: